Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hei, Er veldig i tvil om hvilken vogn vi skal velge.... Synes det er viktig å ha vendbar vogn, liker S3, men vet ikke helt om jeg liker hjulene... Emmaljunga Cangaroo kjenner jeg lite til. Er det noen med erfaringer med disse to vognene, event om noen har andre å anbefale som er vendbare og med tre hjul??
Ksenia & Anjem Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har hatt Emmaljunga Cangaroo i ca 4 måneder nå og det er den beste vogna vi har hatt. Den er så utrolig deilig å kjøre og lett. Mini sitter og ligger godt i den. Stor handlekurv under (noe som er et must)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 har hatt emmlajunga cangaroo siden høstferien å elsker deg.. har kjørt den både på snø og bar pakke å syntes det er kjempe lett å trille.. å som hun over side, stor handlekurv er et must.. det er ikke full liggestilling men den er nesten å snuppa sover kjempe fint i den, sportsvognen er god å stor plass i også...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Har hatt emmaljunga cangaroo i halvannet år, og vi er veldig fornøyd med den. Har også trillet den på all slags føre og har hatt lite problem med å komme oss frem:) Kan glatt anbefale den. Hadde litt startproblemer med vogna, pga den var helt ny av året i fjor, men vi fikk god hjelp av emmaljunga til å ordne opp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå