Gå til innhold

Hjelp!

MammatilMarcusoglillespiren<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å pønsker ut navn til min lille spire...og jeg har funnet ut at hun skal hete Aurora hvis det er jente...men vil ha et mellomnavn evt...men finner ikke noen som passer så bra...noen med noen tips ?

Er det gutt står det helt stille...det er så vanskelig...noen med noen guttenavn som ikke er for sære men ikke for vanlige heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aurora Catrine?

Jeg forstår godt at det ikke er lett, sliter selv jeg :)

Og da spes med gutte navn.. Om det blir jente skal hun oppkalles etter oldemor(om jeg får vilja mi)

Skrevet

Syns også guttenavn er kjempe vanskelig. Har mange fine jentenavn på lager, men det er en gutt i magen min denne gang :) Hehe.

Men det ser ut til at det blir Johan på den lille i magen som er oppkalling :) Kommer liksom ikke på andre navn vi kunne tenkt oss.

Jentenavnet vårt var Loise eller Lovise, Ingrid, Martine... (hadde nok garantert blitt en av de første)

Har en Regine fra før og det er det fineste navnet jeg vet om :) Hehe

Syns Aurora er fint alene foresten.

Skrevet

Aurora er et nydelig navn som jeg syns gjør seg absolutt best alene.

Torjus er et nydelig guttenavn...............syns jeg da

Skrevet

har tenkt på aurora for seg selv ...men jeg blir ikke enig:-P

Har tenkt på Troy Nikolay som guttenavn...men er ikke sikker..vil gjerne høre masse fine guttenavn=)

Skrevet

Hei du :-)

Aurora er jo et sterkt navn, som jo står bra alene også. Hvis jeg skulle velge et mellomnavn til Aurora, så tror jeg at jeg ville valgt Elise (som forresten også er et fint navn alene)

Guttenavn - der har sambo og jeg funnet fram til 2 vi begge liker, men de har jeg lovet å ikke røpe for noen, hehe :-)

Men jeg hadde mange flere navn på min "disse navnene liker jeg"-liste og her er noen av de som verken er for vanlige eller for sære (tror jeg):

Sebastian

Marcus/Markus

Mikkel

Kasper

Emil

Lykke til !!

Skrevet

tusen takk for fine navneforslag=)

Jeg har tenkt litt på navnet Troy til gutt...sjeldent navn og jeg tenkte å kline til med Troy Nikolay. Synes dere dette høres rart ut? Altfor uvanlig eller fint?

Har bestemt meg imidlertid for Aurora alene hvis det er ei jente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...