Gå til innhold

Noen med vista her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sidepanelet har tatt turen, og jeg vet ikke hvor jeg finner det igjen.

Altså der hvor man kan ha bl.a. valutakalkulator, værmelding osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kontrollpanel? hehe :P husker ikke, men er det ikke bare til å leite da? :P

Skrevet

Hvis du går på start også skriver du sidepanel i søke biten neders så kjem det opp også klikkar du på det. Eg har mitt oppe eg da men klarte å lokke det når du sa at det var borte hehe, kan da ikkje vera så vanskelig tenkte eg......

 

Men der finner du det tilbake og det kjem opp med ein gong.

Skrevet

Aha det var jo kjempelett hehe;-)

 

Takk for hjelp dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...