Monajenten Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Sidepanelet har tatt turen, og jeg vet ikke hvor jeg finner det igjen. Altså der hvor man kan ha bl.a. valutakalkulator, værmelding osv.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 kontrollpanel? hehe husker ikke, men er det ikke bare til å leite da?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du går på start også skriver du sidepanel i søke biten neders så kjem det opp også klikkar du på det. Eg har mitt oppe eg da men klarte å lokke det når du sa at det var borte hehe, kan da ikkje vera så vanskelig tenkte eg...... Men der finner du det tilbake og det kjem opp med ein gong.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 kontrollpanel og så utseende og personalisering
Monajenten Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Aha det var jo kjempelett hehe;-) Takk for hjelp dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå