Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 lyst hår, søt, yndig, ikke rampete i det hele tatt, litt stille og tilbaketrukken. kjenner ingen da...;-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Konservativ. Tekkelige skjørt og pik'e t-skjorte. Langt hår, gjerne i fletter. Kjenner heller ingen Martine, men ser henne for meg slik ;-)
Kyllingbein Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Bortskjemt og vet det veldig godt selv. Lyst hår og veldig søt. Slipper unna med det meste. Ikke "ekkel" selv om hun er bortskjemt altså
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Bortskjemt drittunge med overklasse foreldre i 40-årene. Ganske ugly m.a.o.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Veldig søt og pen, med blondt hår, og tilsynelatende perfekt. Vil si en Martine er en liten "bærtelure" som jeg kaller det!
prebs Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Enig i beskrivelsen "bærtelure" ; ) Liker navnet godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå