Gå til innhold

Hvordan er en Martine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lyst hår, søt, yndig, ikke rampete i det hele tatt, litt stille og tilbaketrukken.

 

kjenner ingen da...;-)

Skrevet

Konservativ. Tekkelige skjørt og pik'e t-skjorte. Langt hår, gjerne i fletter.

 

Kjenner heller ingen Martine, men ser henne for meg slik ;-)

Skrevet

Bortskjemt og vet det veldig godt selv. Lyst hår og veldig søt. Slipper unna med det meste. Ikke "ekkel" selv om hun er bortskjemt altså

Skrevet

Bortskjemt drittunge med overklasse foreldre i 40-årene. Ganske ugly m.a.o.

Skrevet

Veldig søt og pen, med blondt hår, og tilsynelatende perfekt. Vil si en Martine er en liten "bærtelure" som jeg kaller det!

Skrevet

Enig i beskrivelsen "bærtelure" ; )

 

Liker navnet godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...