Bråksilla og lille pille Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Vi har prøvd siden september i år å få et barn til. Sist IKM var jeg så sikker på at jef var gravid,men blei orntlig skuffa og lei meg når TR meldt sin ankomst. Etter det bestemmte jeg meg får ikke å tenke noe mer på det bare la det gå sin gang... I dag regna jeg ut at er 10 dager siden IKM,og jeg fikk helt panikk... Burde vel ta en test... Pleier aldri å være noe tull med mensen... Det kommer på timen hver gang... Jeg tørr ikke teste,er så redd får svaret. Er det negativt blir jeg skuffa. Er den positiv får jeg enda mere panikk.. Var dette med en baby til gjennomtenkt?? Å uff å uff...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Oppdaget nettopp at inlegget ditt var ferskt..
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har det litt som deg, tør ikke teste.....er småredd for begge resultater! Nå har jeg IKM i dag da, så venter fortsatt på at mensen skal komme, men jeg pleier liksom å være så veldig regelmessig og i dag har den ikke kommet....men kommer nok til å drøye noen dager før jeg tester. Ser mange her tar opptil flere tester før IKM, men da tror jeg at jeg hadde blitt helt ustabil...som du sier, blir den negativ bli jeg skuffet, og er den positiv får jeg litt småpanikk...;)
Bråksilla og lille pille Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal manne meg opp til å teste i morgen...
Bråksilla og lille pille Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2008 Da kan vi jo lage oss en klubb =Lillemora= ;-) hehe... jeg gruer meg rett å slett til å teste....
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Ja ikkesant....er jo helt merkelig, for jeg ønsker jo egentlig å bli gravid, men på en måte er det deilig å ikke vite også...når testen er tatt er det liksom ingen vei tilbake, den ene eller andre veien...høres sikkert veldig rart ut for mange andre her som tester hver dag. Men 10 dager over IKM er jo ganske mye da, hvis du pleier å være regelmesig....spørs om ikke du har et lite frø i magen din...
Bråksilla og lille pille Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2008 Det er jo liksom det man vil da... Helt til man begynnner å tenke seg om. Tenker på plass,økonomi,om alt skal gå bra denne gangen også... Uff å uff.. Detta er skummelt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå