Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hvordan kan jeg få en ordentlig god orgasme? Har aldri opplevd det før. Har heller aldri hatt sex da. Jeg liker å "binde" meg selv fast i sengen slik det føles som om jeg sitter fast spent. Jeg maserer meg selv utenfor og kjenner at noe er på gang hver gang og at det er godt, men jeg har nok aldri opplevd ordenlig orgasme og lurer veldig på hvordan jeg kan få til det. Har tenkt litt på å kjøpe vibrator, men er redd det skal gjøre vondt. Jeg har liksom aldri stukket noe inn hvis dere skjønner, så jeg er litt usikker. Har dere tips?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hmmm...... må si jeg undres litt over om dette innlegget bare er tull.... dersom det ikke er det, lurer jeg på hvordan du har funnet fram til denne siden..... Det finnes andre forum der du kan diskutere sånt....erotikknett, feks.... Se også helsenett eller doktor online, sex.....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 kjøp et vanlig massasjeapparat på elkjøp, - orgasmegaranti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå