ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Skal kjöpe Reima vinterdress på salg mtp neste år. Jenta mi er nå 2 1/2 år og bruker 92 i en höstdress hun har av Reima. Hvilken str. kan jeg regne med at hun trenger i Reima vinterdress når hun er 3 1/2 år da? De er jo store i str. Hun er lang. Bruker 98/104 i vanlige klær nå. Blir 104 for lite til neste år?
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 104 blir nok ikke for lite. Gutten min på 4 bruker den nå, og kunne ikke ha 110, den var altor stor.
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Med mindre hun er mye høyrere enn gjennomsnittet neste år da.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Ok, hvor höy er gutten din da? Hvilke str. bruker han i vanlige klær? Er ikke lurere å kjöpe 110 da, eller vil hun svömme i den?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 vi har 116 til jenta vår som blir 5 i april. hun er vel omtrent 110 cm nå.. litt lenger kanskje.
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Vet ikke hvor lang han er nå, er hvertfall over en meter, han er ikke særlig mye større enn gjennomsnittet. Bruker 104-110. Kjøper gensere i str 110/116 på H&M. Bukser 104-110. Så hvis jenta di fortsetter å vokse så fort, er det mulig at 110 blir riktig. Vanskelig dette. Du kunne ikke sjekket med helsestasjonen hvor stor de anslår at hun skal være om ett år da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2008 Ja, da må det vel nesten bli 110... Litt sjans å ta, men...
spirrevirrevipp Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Hvis hun bruker 92 nå så blir det vel et for stort hopp å gå opp til 110? Hun vokser vel ikke så mye på et år? Jeg hadde tenkt 98 eller 104 max. Datteren min er akkurat fylt 2 1/2 og hun har reima vinterdress i str 92 nå . Hun er lengre enn gjennomsnitt og den regner jeg med vil passe perfekt hele vinteren. Men det er kanskje en annen modell når man går opp i str og disse er kanskje ikke like store i str?
Mille** Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jenta mi som ble 3 år i sept. har reimadress i str 110, kunne ikke hatt 104, hadde blitt for knapt. Skal jo vare hele sesongen. Svømmer ikke i 110. Syns reima er normale i str forresten. ;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2008 Har vært og kjøpt den nå. Tok 110. Prøvde den her hjemme, og jeg tror den skal passe om et år. Var altfor stor på bena, men bare litt stor på armene. Håper ikke armene blir for knappe om et år. Er glad jeg ikke tok 104 iallefall.
spirrevirrevipp Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Ja, da burde jeg kanskje skaffe en så stor også. Tenkte det samme som deg å få tak i en på salg mtp neste år. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt/hvor det er salg på reima dresser nå? Takker for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå