Gå til innhold

Troll ull på tilbud!

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips på bim om mye gode (kles-)tilbud på familiebutikken.no så da deler jeg videre! Troll ull, Trolldresser (noe utvalgt på størrelser da) og endel annet barnetøy også med ganske store avslag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

weee! fikk akkurat trolldress til lille i str 116 til litt over 600 kr jo. Og 2 ulltruser, en stilongs og en trøye i ull for til sammen 1000 kr. Føler at jeg har gjort det kuppet! Gracie!

Skrevet

og tror jaggu jeg fikk den siste dressen! weeee! hehehehe.

Skrevet

men trengte jeg den egentlig? heheheh.

Skrevet

Jeg shoppet masse isted jeg også, longser, gensere, sokker og truser :D

Skrevet

blæ. skulle ønske jeg hadde vært litt tidligere ute så jeg kunne handlet litt mer ulltøy. måtte kjøpe 122 i str og det er litt svært til ei som bare blir 5. hehe. bruker vel 116 til vanlig da..

Skrevet

takk for tipset, da har jeg fatt bestilt ullbodyer,longs,sokker og boksere:) fornøyd:)

Skrevet

Takk for tipset! Ble litt mer ull her også, brun ull til og med!

Brun ull i str. 68/74 vokser nemlig ikke på trær! :-)

Skrevet

den brune er så fin. også slipper man at de blir så møkkete på ermene. jeg får aldri ermene på det hvite og rosa helt rent igjen.

Skrevet

Jeg fikk akkurat mail fra de om at de ikke hadde str jeg skulle ha i ullsokker og en pysj, men at de hadde i en annen str. Kjapp og god kundeservice også må jeg si, jeg er imponert :)

Skrevet

Takk for det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da har vi investert i Troll longs og genser x 2 til poden.

Elsker det ullundertøyet, er bare så kjipt at det koster litt mer enn annet når en skal kjøpe det til ordinær pris. Så nå er jeg godt fornøyd.

Skrevet

hvilken alder tilsvarer str 15 - 19 og 20 - 24 i sokker????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...