Gå til innhold

hva "tenner" du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør deg opphisset?

Hva tenker du på/fantaserer du om for å få "det til å gå"?

Jeg tror jeg tenner på en ganske sær ting og lurer på om jeg er alene om det :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Het sex, lugging i håret, at han holder meg fast i hendene, både at jeg tar full kontroll og han tar full kontroll + masse stønning

Også at vi er helt alene og jeg kan slippe meg fult ut.

Skrevet

Og for de som er i det sexuelle hjørnet i dag: det er en sexdebatt her, dere vet det?

Skrevet

Jeg tenner på at han tar meg med makt og "voldtar" meg, dominerer meg, holder meg fast, lugger meg, tvinger meg litt osv.

Tenner på at han gjør meg til sin, tar posession, oppfører seg som han eier meg osv. Tenner også på at vi snakker litt dirty til hverandre, at jeg kan miste kontrollen fullstendig og være veldig høylytt, skrike når vi kommer osv.

Tenner på at han tar meg på en sånn halvdyrisk måte, uten for mye dilldall.

Skrevet

Og du kakemonstermosedamen kan bare holde kjeft. Det finnes en egen debatt for det meste annet som tas opp her inne også, så hvorfor i helvete kan ikke vi få snakke om sex?

Skrevet

anal sex,jente sex

se at en mann blir tatt i 2ern

Skrevet

Er dette den gjennomsnittlige kvinnen tenner på?

Da må jeg være den særeste kjerringa på denne jord!

Skrevet

Mild BDSM med litt binding, maktbruk og "spanking". Liker at han er dom og jeg er sub.

Skrevet

ja jeg er nok prippen som ei nonne hvis dette er standard for de norske kvinner!

jeg tenner på mannen min jeg.... at han er kjærlig og omtenksom mot meg, og vissheten om at det kun er meg han vil ha sex med:)

Skrevet

tenner på forskjellige ting egentlig..

tenner på at han tar meg hardt, spanker/slår litt, at han er sjef.

at vi er så tett inntill hverandre som mulig slik at man kjenner mest mulig varme og kropp, og høre han stønne (skjer for det meste bare når han kommer), men det blir jeg heltent på.

Skrevet

Drite på HI i dette innlegget tenner meg ekstremt iallefall.

Skrevet

Liker best når han tar initiativet (noe han oftest gjør). Liker vanlig sex, gjerne misjonærstillinga...

Syns ofte det er deilig når det er han som "styrer". Ikke sånn voldsomt, men likevel litt bestemt...

Ellers elsker jeg mannen min og jeg elsker at han skjønner hva jeg synes er godt:)

Trenger ingen fantasier eller rollespill, har heller aldri prøvd dette. Har kun hatt sex med mannen min og er storfornøyd, syns vi har det veldig godt og får det bedre og bedre med årene.

Skrevet

Pleier å fantasere litt om trekant med oss og hhv jente eller gutt, eller rett og slett litt jentesex.. med meg som passiv part som bare mottar og blir kost med på alle mulige måter :)

Hva tenner deg da HI, si det!! Vil vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...