Gå til innhold

Jeg blør idag...:(


olle-bolle

Anbefalte innlegg

Ikke no god følelse, selvom jeg vet det er ganske vanlig. Men det har ikke skjedd meg før. De to forrige svangerskapa var helt uten både utflod og blødninger, så nå venter jeg bare på at det skal ende i spontanabort. Velger å tro at hvis det ikke er liv, så tar det vel ikke så lang tid...-eller? Har liten lyst til å dra på UL ennå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg forstår deg godt. Dette er ikke en god følelse, jeg begynte å blø litt i går,gjorde det også ganske tidlig men da snakket jeg med legen og slikt kunne skje. men har vært hos lege i dag og ikke like posetivt svar der i dag. Han mente det kunne være begynnelsen til sa. Dette er mitt første svangerskap,og vet ikke hvordan ting skal være. Har hørt at det faktisk er noen som blør igjennom svangerskapet (altå noe). men er nå veldig redd, har ike lyst til å miste den lille spiren min :(

Trøstende gode tips råd taes i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så utrolig godt følelsen. Jeg har blødd i to uker nå.. ikke hele tiden, og bare litt av gangen, men jeg er så urolig og engstelig. Var på ultralyd for to uker siden, og da banket hjertet så fint.

 

Nå får jeg ikke komme inn igjen før 6. januar for å skjekke tilstandene. Håper virkelig alt er bare bra. Vi får bare trøste oss med at blødninger er i følge min lege, mye mer normalt enn hva vi gravide tror. Men man skal allikevel ta det på alvor.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dere også! Håper på det beste. Leste et sted at det forekommer blødninger i 25% av alle vellykkede svangerskap. Vi får stole på at kroppen vår har oversikt over om dette er liv laga eller ikke. Dette er vel en av de få tinga vi damer desverre ikke har kontroll over. Det er nå min trøst til både meg selv og dere andre. Vi får ta det med ro og ikke stresse nå i jula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man får vel bare vente å se, og som sagt kroppen ordner vel opp selv. Men må si at det er godt med slikt forum hvor man kan dele ting og snakke med andre som er i lignende situasjoner. Det trøster meg i allefall. så får vi krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det visst bestemt for lenge siden...Fikk komme på ultralyd i går og der var det rett og slett tomt. Den lille spiren hadde gått til grunne veldig tidlig, men resten var på plass. Veldig rart. Der var det både fostersekk og morkake i en voksende livmor,-men ingen "baby". Så nå er det ut og inn på kontroll for å se at ting går "rette" veien. Nå krysser jeg fingrene for dere andre her inne! Prøver igjen vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...