Gå til innhold

Vogn og to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere som har to tette det med vogn? Hvis man skal ut alene med begge to så er man jo avhengig av vogn til begge. Det blir to år mellom mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke bestemt meg... Enten blir det søskenvogn med bag og sportsdel, eller så blir det søskenbrett. To år her også. Kanskje hvis du tenker gjennom hva du bruker vogna til og hvor langt om gangen?

Skrevet

Jeg har søskenvogn med bag og sportsdel. Ting hadde vært veldig tungvindt uten synes jeg.

Skrevet

Jeg har to og et halvt år mellom mine. Vi kjøpte søskenvogn, men brukte den bare i en eneste måned. Da kjøpte pappaen ståbrett til kombivogna, og etter det nekta eldstemann å sitte i søskenvogna. Han ville bare stå på ståbrett.

Skikkelig bomkjøp for vår del.

Skrevet

Våre er ikke veldig tette da, litt under to år mellom dem. Yngste er nettopp blitt ett, og vi har ikke hatt søskenvogn. Har vel opplevd en eller to ganger at jeg ønsket at jeg hadde hatt det, og det kunne sikkert vært praktisk innimellom helt i starten. Men vi trengte det altså ikke.

Men selvfølgelig er behovene ulike. Dersom jeg skulle hatt eldste hjemme på fulltid ville jeg hatt søskenvogn, så jeg kunne gått lengre turer. Jeg gikk jo masse med begge som det var nå også, men da ble det bare korte turer (til og fra barnehagen, og småturer i nærområdet her). Så det var godt å kunne trille litt lengre når han var i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...