Gå til innhold

Alenemødre i Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg flyttet fra samboern min i Sande og skal finne meg ett sted å bo i Bærum. De fleste vennene mine bor i Sande, men hele familien min bor i Bærum og jeg har nå skjønt hvor utrolig viktige de er, derfor har jeg bestemt meg får å flytte dit.

Da hadde det vært koslig å bli kjent med noen mødre i Bærum.

Håper noen vil ta kontakt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne bli kjent :o)

Har to barn, en jente på 3 år og en gutt på 15 mnd, selv er jeg 26 =)

Vi bor på Bærums Verk. Hvor i Bærum vil du flytte til da? Hvor bor familien din? Og hvor gammel er du og barnet ditt? =)

Skrevet

Så koselig :) Jeg skal se på en leilighet på Haslum på mandag. Håper virkelig at jeg får den. Familien min bor på skui. Ikke langt ifra Rykkinn.

Jeg er 20 år og har en sønn på 11mnd.

Det var virkelig påtide å flytte fra samboern min nå. Bor hos ei venninne så jeg håper på å få leilighet snart.

Skrevet

Så koselig :) Jeg skal se på en leilighet på Haslum på mandag. Håper virkelig at jeg får den. Familien min bor på skui. Ikke langt ifra Rykkinn.

Jeg er 20 år og har en sønn på 11mnd.

Det var virkelig påtide å flytte fra samboern min nå. Bor hos ei venninne så jeg håper på å få leilighet snart.

Skrevet

Jeg er alene i uka siden samboeren min pendler. jeg bor på haslum. jeg er 23 og datteren min er 16 måneder. jeg er god venn med mulan :)

Skrevet

Hurra! :D Jeg fikk leiligheten som jeg var på visning på :D Den på haslum.

Det var den beste julegaven jeg kunne fått!

Hadde vært så bra å bli kjent med dere.

Jeg skriver en privat melding med mailen min, så kan vi prates på msn?

Skrevet

Grattis m leilighet!!! Så bra du fikk den!!! =) Når flytter du? Da blir du jo nesten nabo m mamman til trine :o)

Send meg en privat mld m msn adressen din da, så legger jeg deg til? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...