*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Legger den inn her også. Dersom noen syns dette innlegget ikke passer her, så vil jeg gjerne vite det. ************** Er det noen av dere her/der ute/inne som har noen "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen. Vedkommede er en han som nærmer seg pensjonsalder og er er "leder". Nå er jeg bare innstillt på hevn og ikke forsoning. Har tapt altfor mye tid og helse til å være real lengre. Jeg er en hun i sin beste alder. 17,5 år på innsiden og noe eldre på utsiden i midten av sin arbeidskarriere. "gode" forslag mottas med takk.
nybebis Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hva med en skriftlig oh konkret klage på mobbingen?
alvis Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hva med å gjøre det riktigt? Ta kontakt med arbeidtilsynet og verneombud og fagforening. Det blir den beste måten å ta ham på. Det beviser at du er voksen og moden noen han tydligvis ikke er. Hans sjef vil få vite hvordan han er og i beste fall blir hun omplassert eller sparket.
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Reis deg opp under lunsjen, (forutsatt at dere er på samme sted) grip ordet og be om absolutt stillhet, da du må kunngjøre årets kaktus i julegave til **** for hans engasjement mot deg som hans mobbeoffer.. ++ noen selvvalgte ord om hans oppførsel.. Evt. send blomster hjem på døren hans sign. 'beundrer' evt. 'takk for...' (dersom han har kone eller ikke) Aventer bilen hans tilsalgs i avisen med hans nummer slik at noen kan ringe å plage han.. Forfør han med hemmelige brev, for så å be han møte 'deg' på en kafeè etc.. og ikke møt opp, men span på han.. LOL, jeg har sett for mye på tv.. Lykke til da, synes jo ikke det er den rette veien å gå, men vær varsom. Har veldig lite tilovers for mobbere.
*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Å gjøre det riktig, tja. De kanalene jeg har prøvd, virker bare dersom arbeidsgiver sammarbeider og lojaliteten vet vi vel hvor går.... Det har i alle fall jeg merket. Har bare hevnalternativet igjen, desverre.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Synes tippen oppi her hadde mange gode forslag jeg... Du kan jo avertere en masse annet til salgs superbillig på Finn også, og legge inn sjefens navn og nummer! Anbefales.
Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Skriv "rasshøl" på et A4 ark og lim det på ryggen hans, med superlim.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 sett inn kontaktannonse i et slikt blad som man ser lettkledde damer i "til salgs". utbroder hans kinky sm-liv og skriv at han ønsker kontakt med det samme kjønn for knallhard sm-sex. henvendelser på telefon.. høhø.
alvis Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Okey....da får jeg tenke ut en hevn istedet......
Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Eller enda bedre, skriv kontaktannonse med håp om hard sm-sex fra menn, men gi nummeret til arbeidsplassen, og få med i annonsen at det er viktig at de som ringer ber om å få snakke med ham (fullt navn), og HVA det er om.
*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2008 Herlig alle sammen Jeg nyter det. Bare fortsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå