*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er det noen av dere her/der ute/inne som har noen "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen. Vedkommede er en han som nærmer seg pensjonsalder og er er "leder". Nå er jeg bare innstillt på hevn og ikke forsoning. Har tapt altfor mye tid og helse til å være real lengre. Jeg er en hun i sin beste alder. 17,5 år på innsiden og noe eldre på utsiden i midten av sin arbeidskarriere. "gode" forslag mottas med takk.
*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2008 Ikke skyv meg så langt ned da.... Ønsker meg noen kuuule svar.
Gerd-Johan Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hevn fører intet godt med seg. Min erfaring er at "What goes around, comes around"... Forsøkte lenge å spekulere ut, og sette til livs diverse hevner på noen som hadde gjort meg svært vondt. Det kom jeg ikke igjennom med. Idag, 1 år senere derimot, har karma innhentet begge de to det gjaldt. Og jeg gotter meg ihjel. ha ha haaaaa.. Det var verd å vente på. Sårene jeg har etter dette gror aldri, men det hjalp godt på at de fikk som fortjent, begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå