Gå til innhold

Hevn på en mobber


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her/der ute/inne som har noen "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen. Vedkommede er en han som nærmer seg pensjonsalder og er er "leder".

 

Nå er jeg bare innstillt på hevn og ikke forsoning. Har tapt altfor mye tid og helse til å være real lengre. Jeg er en hun i sin beste alder. 17,5 år på innsiden og noe eldre på utsiden i midten av sin arbeidskarriere.

 

"gode" forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skyv meg så langt ned da....

 

Ønsker meg noen kuuule svar.

Skrevet

Hevn fører intet godt med seg.

 

Min erfaring er at "What goes around, comes around"... Forsøkte lenge å spekulere ut, og sette til livs diverse hevner på noen som hadde gjort meg svært vondt. Det kom jeg ikke igjennom med.

 

Idag, 1 år senere derimot, har karma innhentet begge de to det gjaldt. Og jeg gotter meg ihjel. ha ha haaaaa..

 

Det var verd å vente på.

 

Sårene jeg har etter dette gror aldri, men det hjalp godt på at de fikk som fortjent, begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...