*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen. Vedkommede er en "han" som nærmer seg pensjonsalder og er en leder. Nå er jeg brukt altfor mye tid og helse til å være real og ønsker bare hevn. Jeg er en "hun" som er 17,5 år på innsiden og noe eldre påutsiden og i midten av sin arbeidskarriere. "Gode" forslag mottas med takk.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Kjøp deg Scott Adams, The Joy of Work, som er full av fantastiske ideer nettopp til ditt formål, samt Dilbert-striper som underbygger alle dine holdninger til arbeidslivet. En god og fungerende daglig-ide (altså ikke den ultimate superhevnen, bare litt småpirk i ham) er å sende ut matchende Dilbert-striper hver gang han distribuerer papirer/innkallinger/referater etc - kopimaskinen er din beste venn, klipp og lim fra hans papir, heng på ei stripe og distribuer til de samme mottakerne.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hæ i helvetes hæ, da jeg skrev innlegget mitt på nytt var ikke dette innlegget her. Har de innført forsinkelse for sensur?
prekæs Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror det. Er i hvertfall flere her i dag som har skrevet svar flere ganger. Det samme med å poste innlegg selv. Noen ganger drøyer det, men ikke bestandig. Sånn tilfeldig sensur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå