Gå til innhold

Hevn på en mobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen.

Vedkommede er en "han" som nærmer seg pensjonsalder og er en leder.

Nå er jeg brukt altfor mye tid og helse til å være real og ønsker bare hevn. Jeg er en "hun" som er 17,5 år på innsiden og noe eldre påutsiden og i midten av sin arbeidskarriere.

"Gode" forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg Scott Adams, The Joy of Work, som er full av fantastiske ideer nettopp til ditt formål, samt Dilbert-striper som underbygger alle dine holdninger til arbeidslivet. En god og fungerende daglig-ide (altså ikke den ultimate superhevnen, bare litt småpirk i ham) er å sende ut matchende Dilbert-striper hver gang han distribuerer papirer/innkallinger/referater etc - kopimaskinen er din beste venn, klipp og lim fra hans papir, heng på ei stripe og distribuer til de samme mottakerne.

Skrevet

Hæ i helvetes hæ, da jeg skrev innlegget mitt på nytt var ikke dette innlegget her. Har de innført forsinkelse for sensur?

Skrevet

Jeg tror det. Er i hvertfall flere her i dag som har skrevet svar flere ganger. Det samme med å poste innlegg selv. Noen ganger drøyer det, men ikke bestandig. Sånn tilfeldig sensur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...