Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Gleder meg kjempemasse !!!! Flere som har gjort det, eller skal ??
Edelweis Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 jeg skal, over jul. har ikke fått dato enda da. skulle gå ned 5 kilo, men gikk opp 2 etter amming å har kun tatt av 3. så det er jo det samme som at jeg bare egentli har tatt av 1. er så vanskeli. spesielt nå i jula! men jeg gleder meg og kjempe masse. men lurer litt på hvordan det blir med 2 små etterpå da.. =) lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Sliter litt med å ta av jeg også, har to tette med 14 mnd mellomrom... men tar det privat så da får jeg det uansett. Tenkte å ta en ny dersom jeg går mye ned i vekt de neste årene !!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Dere som skal ta dette, har dere mye for mye på magen? Jeg lurer også på dette men lurer på om bare selve fettsugingen holder da jeg er litt redd for enda en operasjon (har tatt tre ks) og særlig tiden etterpå og arr etc. Har et lite heng over arret, men mest problem med at det er dissete liksom..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal fettsuges itillegg, og huden som har strekt seg noe enormt etter tre store unger alle over 4,6 kg kan jo ikke slankes eller trenes vekk, så da blir det iallefall full bukplastikk på meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har også hatt tre store barn, 2 over 4kg, en på nesten 5 så det er klart at dette setter sine spor... Burde kanskej ta meg en tur til en lege og få sett på det. Hva betaler du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå