Gå til innhold

til: "venter august baby"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste innlegget ditt ang. sure oppstøtt lenger ned her. Ble så glad når jeg leste det!!! For nå vet jeg hva jeg skal prøve mot den ekstreme halsbrannen min!!! :) Har prøvd alt som er av kjærringråd og medikamenter (uten resept), men ingenting hjelper :-( Jeg orker ikke spise noe særlig pga halsbrannen så har lagt på meg altfor lite (er i uke 34+2 nå), og det kan virke som baby'n er liten (skal på ny vekstmåling i mårra). Men jeg går og er konstant kvalm og brekker meg pga den j""##¤% halsbrannen så kan ikke si det frister og spise noe :-( har ikke noe å si hva jeg spiser heller, like ille uansett. Så nå skal jeg be om resept på det middelet du brukte, bedre med to slike tabletter enn ei hel pakke Novaluzid om dagen :-( Blir kvalm av det i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dette hjelper deg også, jeg ble også kvalm av gaviscon, link osv...prøvde sikkert alt, og virketiden var kort. Jeg hadde sikkert halsbrann " hele døgnet" og jeg valgte heller å gå på reseptbelagt medisin enn å ty til alt mulig annet. Virker som det skal bli morsomt igjen...har allerede fått afipran av legen mot kvalme, håper den gir seg---så er det bare å vente på halsbrann og sure oppstøt ( for det vet jeg kommer:)

Skrevet

Huff, stakkars deg :-( Tiden virker jo forferdelig lang når man skal ha slike plager hele tia! Jeg har jo igjen bare 6 uker til termin så skal ikke klage slik sett, men kvalme og andre plager forkorter ikke ventetiden akkurat... Bra vi vet at det kommer noe utrolig bra ut av det!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...