Gå til innhold

Vinterdress


Salmonella - tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Hvilken vinterdress har dere kjøpt til gullene? Er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe til han starter i bhg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig bruker Helene bare storebror sin avlagte, det er en Boca dress (kjøpt på Bogerud). Hun skal jo ikke i barnehagen denne vinteren her, så det er ikke så viktig at hun har en god dress, hun er ute kun kort tid av gangen....

 

Det er jo veldig mange som sverger til denne Reima-dressen da. Jeg arvet en sånn en en gang og ble ikke helt overbevist. Hadde den pluss denne Boca-dressen til eldste min og syntes Boca dressen var varmere... :o)

 

Viktigste er vel at dressen er vindtett og er vanntett på rumpe/knær. Og så skal den være litt myk å bevege seg i... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en meget aktiv 4 åring som går i barnehagen og for oss er det kun en dress som holder mål, og det er ReimaTec. Ja de er svindyre, men verdt hver krone. Har prøvd MeToo nå sist, men han ble klissblaut gjennom.

 

Minsten på 11 mnd har også fått ReimaTec dress. Han sitter bare i vogna enda, men den er så deilig å bevege seg i. Har man ikke råd til å kjøpe helt ny får man jo masse flotte på Finn.no for halve prisen, eller så er det masse salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ReimaTec til begge mine også. Kjøpte brukt til minstemann da. Hadde ikke kjøpt ny Reima dress til han. Men fikk kjøpt en som ikke så brukt ut en gang for 300 kr. Jeg har prøvd det meste til eldste jenta mi av dresser. Og nå har vi endt opp med ReimaTec til henne også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i 4 år med eldste strevd med å finne billige, men gode dresser, men har også nå som hun er 5 år endt opp med reimatec. Lillegutt har også fått dette. Kjøpte nye på salg i vår.. den er stor i str så holder nok til våren når det er tid for litt tynnere vanntett tøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en fra Mamma. Tror hun hadde kjøpt den på Cubus til 300 kr eller noe. En brun og kjempe god dress. Holder med ull undertøy og en tynn joggedress under, så er hun god og varm. Hun sitter jo for det meste i vognen sin enda, så til neste vinter er det nok tid for en ny dress. Men enn så lenge, så funker denne veldig bra for oss hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...