cherry coke Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Nei, jeg har ikke det..dessverre. Lurer på å opprette ne, men det lar vente på seg=) Hvorfor lurer du?=)
LizzyG Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Fordi jeg er en hemmelig beundrer:) Neida, lurer fordi jeg er nysgjerrig på hvordan du ser ut bare. Har lagd meg et bilde av hvordan du ser ut, så lurte på om det stemte:)
cherry coke Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Å så spennende!=) Hvordan tror du jeg ser ut da?
LizzyG Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror du har mørkt halvlangt går, og går som regel i hestehale. Så tror jeg du har pannelugg som har halvlang og at du bruker skikkelig rød leppestift. Og at du har litt rocka klesstil:)
cherry coke Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Ikke langt ifra!=) Har lyst hår, men resten stemmer! Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at du er lys, ganske høy og veldig slank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå