Gå til innhold

Kan ikke fatte at Matt velger SHAYNE????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha uttalt at hun virker litt lite smart (i program nr 1 eller 2 eller no)

Og faren hennes betviler hennes intensjoner med å stille opp (Noe som forsåvidt viser seg å være berettiget,etter at de faktisk går fra hverandre igjenn etter bare en måned eller to...)

Jadda - the love of my life. MY ASS!

Sånn går det når menn tenker med p*****

Jeeezes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for opplysningen:(

Men nå det er sagt så må jeg si at Matt har vært den kjedligste ungkaren ever. Ikke er han særlig pen, og han virker tørr og kjedelig.

Ante meg at han kom til å gå for Shayne, og at det ikke kom til å vare. l

Skrevet

Hvorfor i all verden kan du ikke fatte det?

Hun er blond, smådum, pen og har fin kropp- akkurat drømmedama.

Matt er så kjedelig at han trodde vel han kunne få det fin med henne. Hun andre viker da helt borte, kan ikke holde hender, kysse og slikt. Men ta av trusen det kan hun.

Tror jeg må slutte å se på ungkaren.

Skrevet

Takk for at du ødelegger spenningen for meg din IDIOT!!!!!

Skrevet

Unnskyld meg, jeg aner ingen ting om denne Matt elle Shayne, men syns du at drømmedama er smådum? Er det en allmen oppfatning at drømmedama er blond og smådum? Trodde denne oppfatningen hos gutta endret seg når de faktisk forelsker seg i mer oppegående vesner enn smådumme, blonde jenter med fin kropp?

Skrevet

Anonym 14:30: jeg tror anonym 13:24 kritiserer menns smak i kvinner når hun kaller drømmedama smådum.. Det ER faktsik sant at mange menn foretrekker enkle damer, og ikke takler kvinner som er smartere enn dem selv. det betyr ikke at det er greit, det er faktisk ganske patetisk.

Skrevet

FUCK YOU!!! du kunne vel ventet noen timer med dette innlegget??!!

Skrevet

Slenger meg på den: FUCK YOU! JÆVLA GLEDESDREPER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...