Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Tok en test i dag morges og syntes jeg skimtet en svak loddrett strek. Lurer på om andre har hatt det slik at den er så svak at den nesten ikke syntes? Hva har evnt. resultatet blitt et par dager seinere da? Jeg er så utolmodig!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Når har du ikm? Kan ofte komme skyggestreker på noen av de billige testene, det er visst noe med at der hvor streken skal komme, ligger det noen stoffer som skal få den frem hvis de rette hormonene kommer. Og de stoffene kan skimtes som en skyggestrek. Ville ventet til ikm og testet med en digital test. Krysser fingre for deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Takk for kryssa fingere:) Koselig:) Det var en CB test:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Ta en digitaltest, da får du svar i tekst og slipper å tyde streker=)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tok test to dager før ikm og fikk en svak svak skyggestrek, trodde vel egentlig det var innbillning, så tok jeg en ny test på ikm og fikk en strek som fortsatt var skikkelig svak, men det var en strek...
dårlig ånde Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 jeg har hørt og opplevd begge deler - skyggestrek som var falsk alarm og skyggestreker som var streker. smøre seg med tålmodighet..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Tror du er gravid jeg:) hadde også svaaaaak strek første testen jeg tok forige gang jeg var gravid, den var så svak at det måtte gooodvilje til for å se den, viste den til mannen min og han måtte myse og niglo og fant ut at, jaaa det eeer jo en skygge der. Tok nye tester hver dag fremover mot ikm og streken ble sterkere for hver dag, var med billigtester (strimler) og den første testen tok jeg hele 6 dager før ikm, (men da var streken omtrendt usynlig da) så sier som andre har sagt før meg, en strek er en strek!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Visst den er så svak at du tror det er innbildning, tipper jeg at det er den samme streken jeg ser på cb testene når de er negative. men jeg kan ta feil...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Hehehe...ja det er kanskje ønsketenkning. Men har tatt maaaaange CB tester opp gjennom årene. Og kan ikke huske at jeg har hatt denne opplevelsen før:) Forrige gang jeg var gravid fikk jeg en kjempeklar positiv test nesten 1,5 uker før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå