Gå til innhold

noen som trodde det var heldige og skulle slippe unna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Strekkmerkene?

Jeg hadde ingen frem til nå nylig og nå har magen bare eksplodert:/

ser ikke ut, mildt sagt.

Jeg som var så fornøyd og sa stolt til folk at jeg hadde ingen strekkmerker og siden jeg var så sent i svangerskapet og magen egentlig allerede var ganske stor ville det nok sikkert ikke komme noen heller. MEN der tok jeg grundig feil, magen kommer til å se ut som et trekkspill etter fødselen jo! hehe. :P

Andre som trodde de skulle slippe unna og, men som tok feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liten skrivefeil i overskriften men:p skulle stå de og ikke det.. :P

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg sikker på at jeg ikke hadde fått noen strekkmerker og var såå fornøyd. Helt til jeg tilfeldigvisfikk et glimt av rompen min i speilet etter dusjen. Så ut som om noen hadde klort meg noe helt vanvittig og jeg forsto først ikke hva det var:) Var jo selvfølgelig strekkmerker. Synes det var hyggelig av dem å plassere seg der når de først måtte komme:)

Skrevet

forrige svangerskap, tok vi en liten handletur til svergie, 2 dager over termin(ikke riktig klok;))

jeg gikk omkring og handlet fornøyd...der kjente jeg magen klødde helt vilt..kjøpte en krem begynte febrilsk å klø og klø ... der kom mine merker, og det var MANGE!

nå har det nok kommet ett par ekstra, men ik så farlig nå,som jeg alt er så heldig å ha de;)

Skrevet

Jess, har fått strekkmerker ja. Å ser helt forferdelig ut. Godt at det er andre og som får. Gruer meg veldig til sommeren.

Har aldri vert fornøyd med kroppen, Å har hatt problemer med å vise meg på strand og for venner. Å nå som de også kommer blir det enda vanskeligere for meg..Men typen sier at han ikke bryr seg, å han prøver å komme med fine kommentarer om strekkmerkene =) Hehe. Han er herlig!

Skrevet

ser ikke frem til sommeren og bikinisesongen jeg heller=/

har heldigvis en veldig herlig samboer jeg også, som sier han ikke bryr seg i det hele tatt og at jeg er like fantstisk med eller uten strekkmerkene!:)

Godt vi har så gode kjærester;D hihi.

Skrevet

jeg er 39 uker og 5 dager :)

enn du?

Skrevet

jeg er 34+5... jeg har tenkt samme som deg at jeg tror jeg slipper unna,men har hørt flere historier der strekkmerker kommer sent.. kan ha sammenheng med at magen synker har en venninne av meg som er lege sagt....

Skrevet

ja, det er nok sikkert noe sånt:) magen sitter mye lavere nå (HERLIG) og huden er strukket til det maksimale føler jeg.

jeg var strekkmerkefri frem til ca uke 37, men etter det poppet de frem 1 etter 1. men men, det er ikke noe å gjøre med det!:)

men du kan være heldig da, er jo ikke alle som får;)

får krysse fingrene;)

Skrevet

Vi er bare skikkelig kule, flammelakkerte damer, og det må jo gutta like eller hva? Og det stilige er at fargen endres fra rød til sølv etter hvert. :)

Skrevet

Hehe ja. Veldig godt at noen ikke ser negativt på det..

Men Da jeg var rundt 25 uker, hadde jeg fått noen strekkemerker..

Å da kom en venninne bare rett bort å dro opp genseren min, å spurte om jeg hadde fått strekkmerker. Veldig frekt. Nå er hun gravid selv og er veeldig redd for å få dem.

Skulle nesten gjort det samme med henne. Men jeg liker ikke å vær frekk, så kommer nok ikke til å gjøre det nei =oP (vet hvor mye det kan såre)

Så veldig godt å ha en type som ser det posetive i dem =D

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg sikker på å slippe unna, men når jeg var 36 uker kom dem:) Og de spratt frem en etter en og når jeg fødte så magen ut som et verdenskart:)

Jeg fødte i okstober og når sommeren kom så var jeg så stolt av lille gutten min at jeg spradet rundt på stranden og viste stolt frem strekkmerkene mine.

Denne gangen strodde jeg at jeg skulle slippe unna flere, men er nå ca. 37 uker og de siste dagene har jeg fått flere nye øverst på magen. Magen er stor og høyt oppe og det svir i huden der den sprekker opp:(

Skrevet

Jeg er 37 uker nå, og har ingen hittills (kun på "pætsa" fra tidligere av) - men nå har jeg bestemt meg for at magen min ikke skal bli større, og at strekkmerkene bør holde seg unna!!! Så i og med at jeg har bestemt meg for det, kommer de ikke til å komme (lever i trua her - vil ikke ødlegge min rosa lille boble!) hehe..

Håper det funker ;-)

Skrevet

er 40 uker i dag.. troor ikke jeg har noen, men kjenner jeg må spurte ut og smøre med mer olje nå når jeg leser at dere får så sent.. trodde at jeg var over faregrensen jeg, når jeg ikke har fått noen såå langt, så??

krysser fingre for å slippe unna, men vet såpass at når jeg ser flotte kvinner med strekkmerker så betyr det at kroppen har gjort en jobb, ikke at man ikke har tatt vare på seg selv. Kommer de så kommer de!

og arvelig? vet ikke jeg.. har en søster med maaaasssse strekkmerker, og en uten ett eneste..

Skrevet

Jeg har fått strekkmerker rundt navelen!! Ingen andre steder... ;) Det er så vittig, ser ut som en sol med stråler. Så det er ikke så altfor ille, jeg kan late som om det er en eller annen slags navletatovering eller noe ;o)

Dere skjønner, lillegutt syns det er supermorsomt og deilig å sparke meg RETT BAK NAVELEN... som selvfølgelig er vrengt og sprengt til det ugjenkjennelige. Ikke rart jeg har hatt opptil flere mareritt om at han fødes ut gjennom navelen... litt sånn Alien ja... Med masse blod og gørr. Utrolig hvor rare drømmer man har når man er gravid. hehe.

Skrevet

Kjenner ei som fikk strekkmerker i uke 41, så føler meg aldri trygg før ungen er ute!

Sambo kjenner ei hvor strekkmerkene dukket opp under fødselen tilogmed. Ikke for å skremme noen :P men det kan visst dukke opp når som helst :(

Skrevet

Er gravid med tvillinger i uke 33...ingen strekkmerker enda men jeg kan jo bare vente på dem for de må jo komme..jeg blir jo gigantisk!

Min søster fikk ingen strekkmerker før fødselen...men derimot etter fødselen når hun fikk melkespreng..da krakilerte puppene hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...