Gå til innhold

hva kjøper dere til barnet/barna til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi tenkte vi skulle kjøpe sånne klosser som er på et bord,sånne som hun kan sette sammen og sånn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene får hvert sitt sett med duplo gård, playdooh sett og lekeinstrumenter, (1 1/2 og 3år gamle) eldstemann på 10år får programvare og spill til pc`n, pluss et microskop sett, og fiskeutstyr.

Skrevet

Eldste (2 1/2 år) får gyngehest og keyboard, og minste (7 mnd) får en joggedress. Hun skjønner ikke noe av dette enda allikevel.

Skrevet

Akebrett og Reima votter+lue :)

Hun er 10,5 mnd.

Skrevet

Snuppa får en my little ponny slott med tre hester, masse perler og en tskjorte. Junior får en vogn med klosser, en lekemobil, sengetøy og en body. Synes vi har vært ganske fornuftige i år. Og summen har så vidt tippet 500 kr pr snute.

Skrevet

4 år: Lego

2 år: Cars Motorsykkel (a`la gåbil-sak)

7mnd`er: Klær

Tenkte å handle en leke til minsten og, men har vært syke hele gjengen og pappan bare jobber, så får se hva det blir til...

Skrevet

Jenta vår får penger på sparekonto og et kasseapparat. Hun er snart 6 år, men får så utrolig mange gaver, så orker ikke pøse på med mer. Til bursdagen får hun seng, men denne får hun ikke før til sommeren, selv om hun har bursdag i februar. Skal spesiallages, og det tar litt tid.....

Skrevet

3,5åringen har nettopp fått nytt rom med stor seng og bokhylle og hele pakka, så det blir ikke dyre greier til jul (dessuten vet vi hva hun får av bestemødrene og det er en liten haug bare det), så her blir det blånisselue og kanskje noe smått.

Skrevet

ingenting. han er bare 10 mnd. får nok gaver som det er. dessuten er han mest interessert i gavebåndet og papiret.

Skrevet

2 år : bosh lekeverktøybenk + en matboks med en tiger på som nissen skal komme med

Skrevet

Gutt 2 år. Får lekekjøkken og masse lekemat. Og en Hinkel Pinkel-bamse.

Skrevet

Tenkte å kjøpe litt fine klær, kanskje noe å leke med, men er bare 9 mnd.

Skrevet

Jenta vår på 3 skal få cd-spiller til å ha på rommet sitt, fordi hun elsker musikk :)

Må nesten kjøpe en cd eller to også ;)

Skrevet

8 åringen får to spill til Nintendo DS og en boks med fire DVDer.

Hun på 16 mnd får klær.

De får noen smågreier i julestrømpene også, plastdyr og en lekebil blant annet.

Skrevet

Jentene får sånn liten bærbar playstation sak- vet ikke hva det heter en gang;) De har en onkel som seiler så han fikk kjøpt litt billigere i Singapore.. Selfølgelig må da da ha minnebrikke i tillegg så kostet litt alikevel, men er jo noe de ønsker seg..

Lillemann på 7 mnd får en gå-sykkel i tre fra barneparadis.no.

Ser skikkelig gammel og nostalgisk ut;) Ble ikke like dyr gave på han, men han har jo alt han trenger og skjønner ikke noe av det alikevel:)

Skrevet

16 år får basshøytalere til pc og penger

7 år e-teddy. 3 ds spill + klær

Skrevet

masse fine gaver:) de får jo masse fint til jul av alle andre også:)

Skrevet

Lucas på 3,5 får Lego, heisekran og kanskje kasseapparat

Mina på 16 md får Teletubby, hund som kan "gå", doktorsett fra Fisherprice og kopper- og fat sett.

Ca 600 kr pr barn

Skrevet

Eldste på vel 3 får ny jakke og (viss vi får tak i det) barnelenestol. Av lillesøster skal han få enten ein "spesialdel" til togbana som eg har hørt tykter om at han får, eller ein Duplo-bil av eitt eller anna slag.

Lillesøster på 13 mnd får Nøstebarnbukse frå oss og ein sånn leike med metallstenger med kuler på, som ein skubbar rundt omkring, av storebroren.

Skrevet

Vi har kjøpt ishockeyutstyr, hjelm og kølle (2 1\2 år). Og siden de var utsolgt for det jeg hadde tenkt på, så ble det en stor elektrisk brannbil istedet. Den er 1 meter lang og jeg angrer allerede:-S

Men guttungen blir nok glad da!

Til niesen min ( 4 1\2) har jeg kjøpt et rosa digitalt kamera og en barbie dukke med to bebier og stæsj til.

Skrevet

2 åringen får cd spiller og 2 cder; Alf Prøysen og Barne tv favoritter

Stesønnen min p snart 8 får Nintendo DS Lite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...