Gå til innhold

Håvard nekter plutselig å ta flaske...


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Teit, han tok det så fint før. Men så skulle søstern ha han på overnatting for et par uker siden, og da hadde det vært så mye tøys med flasken at jeg måtte hente han.

 

Har prøvd et par ganger etter det og han nekter. Lar den bare ligge i munn, prøver ikke en gang å suge, og hyyyyyyler! Melken er passe varm, vi har prøvd med litt forskjellig tutter, men han vil ikke...

 

Blæh! Ikke at jeg skal være vekke fra han så lenge i den nærmeste fremtid, men greit å vite jeg har muligheten liksom....hrmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle prøve å gi litt og litt fra kopp? Jeg hadde litt treg ammestart med førstemann, han fikk liksom ikke ordentlig tak. De ville vente med å gi flaske på sykehuset. I stedet helte vi bittelitt melk om gangen til å begynne med fra et lite målebeger og det funket. Nå som de er litt større vil han kanskje drikke av tutkopp også?

 

Eller kanskje det klør i gommen? Da kan kanskje alt "kunstig" være litt vondt å komme i kontakt med? Dentinox eller hva det heter, skal lindre kløe og smerter i gommen ved tannfrembrudd. Selv om det kanskje er litt tidlig å begynne å tenke på tenner, kan det jo hende det verker eller klør litt allerede?

 

Vet ikke om dette hjelper, men det kan kanskje være verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det med kopp...Kan jo prøve det! Er jo ikke krise om han ikke tar, hadde bare vært greit å ha muligheten til litt ammefri ;-P

 

Tenner ja, nei kan ikke være det!! Vi har nemlig en avtale om at han ikke skal begynne å få tenner før etter vi er ferdig med fullammingen skjønner du!! hihi Han tygger godt på nevene sine, så kan jammen være det altså...Må prøve Dentinox!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...