happygilmore Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 I mangel på graviditetstester tok jeg en billig eltest nettopp (ikke morgenurin), streken ble sterkt rosa med en gang, men ikke like sterk som kontrollstreken. Hva skal jeg tolke ut fra dette? Ingenting kanskje? IKM i dag eller i morgen...
happygilmore Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2008 *** litt desperat masing
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har samme problemet.. har testet lenge positivt med disse.. trodde mensen kom hinn dagen men kun litt slim og pitte litt rødt.. idag var det kun litt slim igjen men ingen mens..hadde mens forrige mnd 17 nov.. og da fikk jeg litt blod i trusen 15 først.. men nå er det ikke skjedd noe å er 3 dager siden jeg merket litt..... hva tror du selv=?
happygilmore Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Oi! Høres jo veldig likt ut som det jeg opplever disse dagene. Skulle hatt mensen i går, mener jeg, men for to dager siden kom det bare litt brun/rød utflod, samme i går. Idag - ingenting. Pleier aldri å spotte før mensen. Ja, hva tror jeg selv? Tror egentlig at jeg er blitt helt gal av denne besettelsen på graviditet, så jeg klarer ikke tolke noenting mer Men håper selvfølgelig at alt tyder på graviditet. Noe jeg ikke våger å tro... Er vel verdt å nevne at jeg testet i morges, fikk verdens svakeste skyggestrek på vanlig CB, men negativ på digital.
....().... Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Syns det der høres veldig positivt ut jeg:) Men det er jo tidlig. Mange får ikke skikkelig positiv hcg-test før en uke etter ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå