Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Har dere begynt å tenke på dem allerede?
alvis Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Standar...skal begynne å trene og ta av 3 kg!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 HMmm, være fortsatt effektiv i det nye året så jeg får gjort alt jeg ønsker.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Vil ikke kalle det nyttårsforsetter, men over Jul skal jeg begynne å trene og passe vekta i hvertfall, før ting blir ute av kontroll. det som kansje kommer nærmest et slags "forsett" er plana vår om å legge om forbruket siden vi skal sette inn et ekstra gir på oppussingen av huset...nå har det gått med 12 000kr mnd på dagligvarer i mnd, vi skal ned til 8000, er 5 stk. Så det er hovedmålet.
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Begynne å trene Gå ned noen kilo Slutte å røyke Begynne å skrive igjen Tenke mer positivt
Alba44 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Fortsette på slankekuren jeg startet i oktober.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 hæ? love ting man ikke kommer til og holde for så å få dårligere selvtilitt fordi man ikke klarer dem. nei takk. dytte meg selv ned på den måten gidder jeg ikke hadde jeg hatt noe jeg faktisk trodde jeg kom til og gjennomføre så kanskje
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har 28 kg igjen å ta av... KROPP 09 er den nye klubben! hehe..
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Måtte flire av Bolledeig.. Minnet meg litt om Bridget Jones;-) For øvrig så kan jeg alltids ta av noen kilo og trene mer, men det er jo et forsett til hver ny dag som kommer og som jeg ikke overholder!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 hehe.. seks øyne og et smil... hehe.. føler du at jeg glor på deg heisand?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Ikke gå opp så veldig mye i svangerskapet Gå ned mye etter svangerskapet (10 kilo) Holde meg langt unna røyken hele 2009 så jeg ikke blir hekta igjen Bli flinkere å lese masse pensum KJefte mindre og leke mer
Tøysetipp Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Jeg flirer.. "Kjefte mindre - leke mer" he he he..
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Bli en reser på kildesortering (dvs jeg har allerede begynt).
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Og nyttårsforsett skal jo være noe man kan klare, da!
Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. desember 2008 Bruke flittig de joggeskoa jeg forhåpentligvis får til jul?!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 Hehe, jeg føler jeg bare sier "fy" og "farlig" og "neineineineineineinei gå bort derfra!" til ungen, og "kan du ikke støvsuge for en gangs skyld" og "hvorfor ligger de reine klærne på GOLVET?" til mannen... Surakjerring, for å si det rett ut. Så nå skal det bli mer leking og mindre kjefting=)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Nei, har ikke noe spesiellt.. Ikke stresse så mye, finne på morsomme ting med barna kanskje.. :-) Nå har det bare vært stress med julegaver osv så synes de fortjener litt annen oppmerksomhet enn kjeft..:-( De har ikke bare fått kjeft da.. men litt for mye.. Glad jeg er ferdig med stresset nå, kan jeg slappe av og nyte tiden :-)
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 Bli kjæreste med nesten-kjæresten min;-) hehe;-p - stoooor fallhøyde, men noen ganger i livet bare MÅ man hoppe! ;-)
dårlig ånde Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 jeg har en symaskin som står og blomstrer som jeg skla lære meg å bruke. et overkommelig forsett for en gangs skyld, som jeg er veldig fornøyd med.
-MtG- Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er også litt oppgitt over alle nyttårsforsettene som det er umulig¨å holde, derfor skal jeg ha det samme som jeg har hatt de siste 3-4 årene: Ikke drikke varm kakao gjennom sugerør. Har klart å holde det hittil:) Også har jeg noen ekstra som jeg kanskje skal holde: -Få mindre mage(ikke så vanskelig siden det kommer en unge ut i januar) -Begynne å trene igjen -Bli mindre lat -Leke mer med storebror -Få tilbake sexlysten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå