Gå til innhold

Blir dette helt feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt helt i min egen verden og hørte på min datter som kom med julegaveønsker da jeg skrev julekort.

Det skulle stå på korte mange juleklemmer kommer fra, men ser nå at jeg har skrevet mange juleønsker kommer fra!

Høres dette feil ut, hehe?

Må vel kanskje kjøpe nye julekort og skrive på nytt. Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres vel helt greit ut det? Løp ut og putt dem i postkassen, det er da nok man skal styre med før jul, om du ikke skulle være nødt til å skrive to sett julekort også!!!

Skrevet

Hehe, går litt i surr nå for tiden, er mye som skal tenkes på.

Trodde jeg var ferdig med julekortene, men så var det noen som jeg hadde glemt. Så måtte skrive i full fart så jeg får de sendt idag.

HI

Skrevet

Høres helt greit ut det.. Jeg har sendt ifra meg verre tabber i år.. Skrev et langt julebrev på 3 A4 sider om opplevelser på godt og vondt i året som har godt. Klarte å surre med dåpsdatoen til minsten i år.. Skrev datoen til den nest yngste som forøvrig viser seg å være en onsdag på kalenderen i år!! Jeg fant jeg ut dette etter å ha kopiert opp 25 julebrev og brettet og adressert konvolutter så da sendte jeg dem slik ja he he

Skrevet

Hehe, såpass ja.

Men på en måte syns jeg det er flaut. Hehe. Mange juleønsker, hehe, kanskje de tror det er jeg som skal hinte om at vi ønsker oss MASSE fra de til jul, et av kortene er til mine svigerforeldre. Ikke kjekt at det er en liten skrivefeil der da.

Skrevet

Nei du ønsker dem en god jul- jule ønsker- men jeg skjønner veldig følelsen din. Var nesten på gråten selv når jeg satt der med en bunken med julebrev og tabbne lyste mot meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...