SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Ingen i år. Siden vi skal til svigers og at vi pusser opp
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 skal feire jul hos mamma og pappa, så vi har ikke noe som helst julepynt vi;) Gidder ikke å sette opp masse nisser og røde duker og lys for å ta det ned igjen når vi kommer hjem fra julefeiringa vår;) Og mini er 6 mnd, så han skjønner jo ikke et kvitter av jul uansett:p Meeen, skal ta en skikkelig rundvask med grønnsåpe i helga, så lukter det ihvertfall jul:D
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Ekte. Er det ikke bare gamle damer på 80 og allergikere som har fake, da?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Ingen. Men aldri i verden om det kommer et falskt juletre inn i mitt hus, jeg er stolt førtidspensjonert juletreselger og har respekt for edelgran! Visste du at man får kjøpt juletreluktspray som man kan spraye på juletrærne?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Blir nok et ekte i år. :-) Skulle gjerne hatt et fake dersom jeg hadde større plass i boden. ;-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Ekte ,aldri i verden om det kommer noe fake juletre inn i dette huset:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Ekte norsk gran som når helt til taket.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Fake.... Så praktisk.... for jeg orker ikke å gå å tråkke barnåler halve jula... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå