Gå til innhold

fake, ekte eller ingen.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen.

Skrevet

Ingen i år. Siden vi skal til svigers og at vi pusser opp

Skrevet

skal feire jul hos mamma og pappa, så vi har ikke noe som helst julepynt vi;) Gidder ikke å sette opp masse nisser og røde duker og lys for å ta det ned igjen når vi kommer hjem fra julefeiringa vår;) Og mini er 6 mnd, så han skjønner jo ikke et kvitter av jul uansett:p Meeen, skal ta en skikkelig rundvask med grønnsåpe i helga, så lukter det ihvertfall jul:D

Skrevet

Ekte. Er det ikke bare gamle damer på 80 og allergikere som har fake, da?

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Ingen. Men aldri i verden om det kommer et falskt juletre inn i mitt hus, jeg er stolt førtidspensjonert juletreselger og har respekt for edelgran!

Visste du at man får kjøpt juletreluktspray som man kan spraye på juletrærne?

Skrevet

Blir nok et ekte i år. :-)

 

Skulle gjerne hatt et fake dersom jeg hadde større plass i boden. ;-)

Skrevet

Ekte ,aldri i verden om det kommer noe fake juletre inn i dette huset:)

Skrevet

Ekte norsk gran som når helt til taket.

Skrevet

Fake.... Så praktisk.... for jeg orker ikke å gå å tråkke barnåler halve jula... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...