Gå til innhold

Hva spiser dere til dessert på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riskrem, med mandel.

Ellers i jula har vi fruktsalat og pumkinpie. Men på julaften er det bare riskrem (med kirsebærsaus el bringerbærsaus) som gjelder uansett hvor kvalmende det er. Tradisjoner er tradisjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper vi får multekrem. Det erså sinnsykt godt og jeg kan spise uendelige mengder av det:) Men mandel i multekremen? Det har jeg ikke hørt før.

Skrevet

Riskrem med mandel såklart =)

Skrevet

Hjemmelaget karamellpudding,Riskrem og multekrem :)

Mmmmmmmm....gleder meg:)

Skrevet

Vi har riskrem med rød saus. Hender også at vi har iskake med kransekake. Tror mamma bytter litt på julaften og førstedag.

Skrevet

vi pleier å ha iskake, barnas favoritt....min også. den glir liksom ned...:-)

Skrevet

uheldigvis riskrem! æsj. tror jeg skal prøve å overtale mor til å lage karamellpudding. mmm.

Skrevet

Ingenting.....blir så mett av middagen.....

Har karamellpudding 1. eller 2. dag

Skrevet

Hos min familie er det riskrem.

Svigerfar sin familie har karamellpudding og svigermor pleier å ha multekrem.

Når jeg etterhvert skal lage egne tradisjoner satser jeg på annethvert år med riskrem og karamellpudding. Det er de to beste dessertene jeg vet om :-)))

Skrevet

Fruktsalat med krem, krumkaker og sherypudding. Etterpå skal vi trille noen runder rundt juletreet slik at det blir plass til kaker også etter gaveåpningen.

Skrevet

Da jeg var liten hade vi riskrem , men nå synes jeg det er så mektig etter en julemiddag , så vi har heller daimiskake og varme bjørnebær med vaniljeis istedenfor.

Skrevet

Riskrem med rødsaus:) med mandel i;)

Skrevet

Hjemmelaget riskrem m/ bringebærsaus!! :) :) :) Gleder meg!!! :)

Skrevet

Jeg håper vi får multekrem. Det ers å sinnsykt godt og jeg kan spise uendelige mengder av det:) Men mandel i multekremen? Det har jeg ikke hørt før.

Skrevet

riskrem hos svigers

himmelsk lapskaus/fruktsalat hos min familie (evt moltekrem)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...