alvis Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hva gir best lindring? Hva bør man gjøre for å korte ned utbrudde mest mulig? Hvor lenge pleier utbrudde å være? Fungerer de der compeed plasten? Hjelp!
prekæs Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Jeg går alltid med en tube Zovirax i veska. Den smører jeg på så fort det begynner å "prikke" i leppa. Skal du sole deg er sunblock på leppene viktig. Før solingen starter. Mange som får utbrudd i forbindelse med soling. Tuben koster nesten ingenting men du må ha resept i Norge. Vet at Storbrittania og Spania selger uten resept hvis du skal dit eller kjenner noen som skal. Den redder i hvertfall meg:)
alvis Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Takk! Jeg skal faktiskt til Finland i jul og der er Zovirax uten resept. Jeg får kjøpe med meg noen tuber. Jeg har hatt det en gang før og kjente vel at jeg skulle få det nå og. Er kjempe førkjølet, stresset, lite søvn pga syke unger og har mensen........Jeg hadde bare en sånn Prolinsalve liggende og tok på med en gang jeg begynte å klø....men det hjalp ingenting. Nå sitter jeg er vond og stygg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Zovirax er gull verdt.. De koster litt men er verdt det.. Jeg fikk ett kjempemunnsår som spratt ut over natta.. Kjente ikke at det prikka i leppa en gang... hadde på Zovirax om morran og flere ganger om dagen.. Såret var helt borte etter 4 dager.. Og det var stort assa...
alvis Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Oi...forstår at jeg må ha fatt i dette....helst idag! Vi reser på lørdag men iflg nettsidene her kan sånt sitte i i 7-12 dager!!!!! Hvi jeg hadde fått fatt i Zovirax idag kunne jeg ha kortet ned på elendet litt. Får vel krype til eksen min som er lege......
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 zovirax hjelper ikke på mine munnsår. det eneste som hjelper er den herstat som man får kjøpt reseptfritt på apoteket. hehe. er en liten rød og hvit tube. den lukter ekkelt men funker kjempebra.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Jeg var også avhengig av Zovirax, og kjøpte med meg noen tuber hver gang jeg var i England. Nå reiser jeg sjelden dit lenger, og prøvde noe de reklamerte for på tv,.. Antix tror jeg den heter. Hvit tube med orange kork. Den er reseptfri og fåes på apoteket. Den er for herpes sår på munnen. Den har hvertfall hjulpet meg. Jeg tar det på med en gang jeg kjenner prikkingen, og da har det ikke kommet noe videre. Opplevde med Zovirax at jeg likevel fikk et lite ubetydelig sår, men det har jeg ikke fått med Antixen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå