*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Kom på UL idag, og der hadde hjertet sluttet å slå. Må til utskrapning i morgen. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, men jeg knakk fullstendig sammen, og gråter fremdeles. Den lille levde for en uke siden, jeg fatter ikke hvordan det er mulig at den bare dør helt uten videre, da vi har sett at alt forløp som normalt. Så nå må jeg til utredning og begynne på pergo. Åååå, vi ville så veldig gjerne ha denne babyen.. Fikk ikke lov av legen å prøve på nytt før om minimum 2 måneder, men jeg har ikke lyst til å vente så lenge. Jeg vil prøve igjen med en gang!!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Det var veldig trist å høre. Føler med dere. Klem.
Nr.4 i april :) Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Så utrolig trist og urettferdig det er. Håper dere lykkes snart igjen da. Klem.
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Uff, så utrolig trist å høre. :-((( Skjønner veldig godt at du tar det så tungt. Har vært gjennom akkurat det samme selv, at hjertet slo den ene uken, men noen uker etter så var det helt dødt. Føler med deg i denne tunge stunden. Jeg ville også prøve igjen med en gang, og det gjorde vi vel forsåvidt også selv om gynekologen ville at vi skulle vente 3!!! måneder. Hallo. Fikk én mens og så satt spiren der på nytt igjen, så bare prøv så godt du kan å holde motet oppe, men skjønner veldig godt at det ikke er enkelt. Masse lykke til videre. Neste gang går det bra skal du se :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Huff, så trist!! Jeg tror nok jeg ville prøvd med en gang igjen, hører folk si så forskjellig, men hadde nok ikke klart å vente 3 måneder. Har også hørt noe om at man er mer fruktbar rett etter at man har mistet?! Men vet ikke om det er sant.... Kan jeg spørre når i svangeskapet dere tok første UL og så at hjertet dunket? Og når i svangerskapet dere så at spira var død? Beklager at jeg spør, men jeg skal på UL når jeg er ca 9 uker på vei, og er redd for at spiren fortsatt kan dø selv om jeg ser et bankende hjerte...
Mammarama=) Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Huff så leit=( Var du langt på vei?? Lykke til neste gang...
_Mita_<3 Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Dette var kjempe trist *mamma'n til Emma* Håper dere snart klarer det å det går bra da:D
Kinemor85 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Uff,dette var leit å lese. Jeg hadde S.A i begynnelsen av oktober,og ble gravid igjen i begynnelsen av November. Trur det er delte meninger rundt omkring med dette å vente. Kanskje det har noe med hvor langt man er kommet,ikke vet jeg. I forhold til at kroppen trenger å "komme" seg igjen. Uannsett,hvor vanskelig å teit dette høres ut,så er det alltid en grunn for alt,etterhvert kan du kanskje se på det på den måten.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 Så hjertet slå første gang i uke seks. Så var jeg tilbake forrige uke pga blødninger, og da slo fremdeles hjertet. Nå er jeg 8+5 idag, og hjertet hadde sluttet å slå.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Uff,det var trist å høre.. Håper det går bra med deg selv om det nok er forferdlig akkurat nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå