Gå til innhold

Hva foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masseprodusert julepynt som matcher gardinene eller dorullnisser og annet hjemmelaga? Personlig foretrekker jeg dorullnisser. Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg foretrekker hånmalte julekuler av folk som kan slikt. men det var jo ikke et alternativ.

om jeg må velge av de to så velger jeg masseprodusert. men som vanlig er du og jeg litt uenige om slikt.. akkurat som med smykker... hehe

Skrevet

Da må jeg velge julepynt produsert av barnehender, spesielt av min datters hender:o)

Skrevet

så klissete... hehe

Skrevet

Det er nok mye julepynt produsert av barnehender rundt om i butikkene. Gjerne kinesiske barnehender.

Skrevet

Jeg har nesten ikke gardiner, så det må bli hjemmelaga. Om dorullnisser ikke er favoritter, er jeg veldig glad i julekurver og papirlenker som barna er stolt over at de har laget nesten helt selv :)

Skrevet

Altså. Nå vet jeg hvem du er:) Du hadde blitt fra deg av misunnelse over min julekulesamling. Egenhendig rotet fram i esker de andre på loppemarkedet trodde var søppel. Opptil flere ganger. Og de skjøre glassfuglene med klype under. Som oldemor hadde maken til. Smykkesmaken er noe forskjellig riktignok.

Skrevet

Dorullnisser, og beste- og oldeforeldres arvekuler og sekstitalls-nisser, og mine fine engler fra julemarked i Lübeck. Vi har ikke en minimalistisk jul.

Skrevet

Så lenge det ikke er nisse-knarker så er alt greit for meg... ewww, de er så infernalsk skumle!

Flagg på juletreet er foresten også veldig ugreit.

Skrevet

Skjønner at vi har mange nisseknarker. Ja, de er dritskumle, men vi lever farlig her i huset. Arvenisser skal fram, selv om de ser ut som dette.

Skrevet

Oi. Jeg har en tilsvarende. Og i år er den plassert bak en kaktus så bare overkroppen titter opp. Det ene benet ble amputert av minsten i fjor. Liker tryne på dem jeg:S

Gjest Siklerotte
Skrevet

Saa lite som overhodet mulig, egentlig. Mulig det kalles pynt, men jeg synes ikke det er spesielt vakkert. Holder egt. i masse med julestjerne og en adventsstak eller to (ikke de usedvanlig stygge og gamle vel og merke) Til nods kan det vel kanskje vaere en liten engel eller julekrybbe...

Dorullnisser og annet hjemmelaget drit ser jeg helst at ikke entrer min leilighet.

Skrevet

"Koselig" og "varmt" er mine stikkord for juledekorasjoner. "Stilfullt" og "vakkert" dukker overhodet ikke opp.

Vi har ingen dorullnisser ennå, men vi har noen utrolig ujevne julelenker i papir som hun og jeg laget i fjor. De lager visst ikke julepynt i barnehagen her.

Jeg ser at det nyeste i byen er LED-julelys, noe som sikkert er miljøvernriktig, men de avgir isblått lys. Kanskje vakkert og vinterlig, vet ikke, men varmt og koselig er det ikke. Så inntil de lager LED-lys med varm tone forblir vi energisløsere i julen.

Skrevet

Å. jeg elsker julepynt! Nisser og flagg og glitter og stas!!!=)

Jeg gleder meg til bop blir stor nok til å komme hjem med nisser laget av doruller og eggekartong, jeg kommer til å sprekke av stolthet:)

Ellers er jeg veldig glad i arvet pynt og alt som er gammelt og koselig og minnerikt!0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...