☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Huff fikk innkallelse til ny time med gastroskopi igår den 22 des,fikk diag ifjor høst og er dette noe som er vanlig hvert år eller er det bare får og sjekke at det er bra igjen? Huff æsj og,gruer meg jo ikke noe særlig!!!
Surrehaude med to tette Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 vet faktisk ikkje. Min man har hatt cøliki på 2 året men har bare tatt gastro den ene gangen. Fikk du bare innkallelse uten grunn eller har du vært hos legen? Min mann tok gastro på privat klinikk da dte var så sinnsyk lang venteliste men tror ikkje det skal ha noe å si. Hadde ringt og hørt jeg:)
3småtroll♥ Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har to barn m cøliaki og ingen av de har tatt gastroskopi mer enn den ene gangen v/ diagnose.. Yngste har hatt diagnosen i 3,5 år og eldste i litt over 3 år. MEN av det jeg har lest skal det egentlig taes gastro for kontroll så det betyr jo egentlig bare at du blir fulgt godt opp;) Missuner deg ikke da- skjønner at du gruer deg!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Huff ja ja får da bare møte opp og svelge slangen:/Æsj azz.... Sto klart og tydelig gastro så er sikkert ikke noe feil heller. Jaja,Takk skal dere ha damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå