Gå til innhold

I dag er jeg 28 år:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig blir jeg litt eldre. ;)

Skal feire dagen med kvalme, eksamenslesing og -angst og en billig middag ute med mannen og guttungen:)

hipp hurra. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med dagen:) håper du får en fin fin dag:) (selv om du er kvalm)

Skrevet

Takk. takk. Jeg tygger ingefærtabletter til den store gullmedalje. Og har funnet ut at jeg er kvalmest om morgenen, best form midt på dagen og litt kvalm kveldstid igjen. :)

Skrevet

kjenner til den kvalmen. er det værste jeg vet:( var hos legen i dag og er sykemeldt i 2 uker. eneste som hjelper for meg er å sove. men kan jo ikke sove hele dagen heller. er jo snart jul, og jeg er ikke ferdig med alle gavene engang. huff.

Skrevet

Jeg sover og sover selv. Men kan jo ikke sove når det er eksamen heller. Og snart jul. Og må lese pensum i jula pga eksamen i januar også:(

Skrevet

uff stakkers deg:( håper du kommer deg gjennom de iallefall. lykke til:) så får du hvile deg masse etter du er ferdig med alle eksamene. jeg jobber på småbarns avd. helt umulig å være der når jeg er så kvalm.

Skrevet

H eh, hva mener du`?? Liker du ikke å bli overfalt av småunger med full tyngde i kvalmen? :) he he.

Jeg reagerer på bevegelse og lyd når jeg er kvalm, skikkelig plagsomt.

gleder meg til 19.januar ja. da er det to måneder til neste eksamen:) he he. går slag i slag.

Skrevet

joda jeg elsker det, akkurat som å bytte sånne brune bleier, og bæring opp og ned trapper hele dagen, hehe.

Skrevet

Ha ha, jeg prøver å skjule for 2åringen at når han hopper på meg med alle sine kilo og roper hei mamma! så holder jeg på å kaste opp. he he.

Glad jeg ikke jobber i barnehage under graviditeten altså. :) hvertfall i første trimester,

Skrevet

Hipp hipp hurra:D

DU får prøve å slappe av under middag da og kose deg på dagen din:D

Skrevet

Takk takk begge to:)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Klemmer fra

Skrevet

Gratulere så mye med dagen!!!

Ha ein koselig kveld med familien og lykke til på eksamen :)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med dagen! :)

Føler med deg når det gjelder den kvalmen, er der selv :(

Men det er jo så absolutt verdt det!!

Enjoy the day:)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!!!:D

Skrevet

Takk takk. :)

Nå har jeg feiret med å sovne på sofaen+ lese pensum:) Skikkelig livat når man blir 28 skjønner dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...