AnnMari79 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har forsøkt å bli gravid i 7 måneder, og ble tipset om å prøve akupunktur. Har vært til 3 behandlinger på 3 uker, og nå er jeg altså gravid. Herlig! Anbefales for alle som ikke har kommet i mål!
ny83 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 gratulerer så masse. hva hjelper akupunktur for da? kanskje jeg må prøve det:)
lille håpfull Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Gratulere AnnMari79!!!!Har fått tips om akupunktur jeg også....men venter til jeg har fått svar på blodprøvene mine.Sjekket hcg nivået mitt og se om en liten spire har funnet redet sitt eller ikke denne gangen.Hvis ikke er vi over til 5pp nå og da kommer jeg til å prøve det.Hvor satte dem nålene på kroppen?
mildemåne Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er også overbevist om at det var akupunkturen som gjorde utslaget for oss. Jeg har angivelig PCO med dertil uregelmessige menstruasjoner/ manglende EL, vi strevde i nesten 1 år før jeg fikk tips om å prøve akupunktur. Og etter en måned hadde jeg EL igjen. Og på andre forsøk ble vi gravide:) Utrolig at noen nåler på leggene og håndleddene kan gjøre så stor forskjell:D
lille håpfull Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har fått svar på blodprøvene mine nå.Klarte ikke vente til den 22 og måtte bare ringe å høre.Det var ikke noe feil med hormonene mine og jeg var ikke gravid denne gangen heller:( Nå skal jeg bestille time til å sette nåler over nyttår.
AnnMari79 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 Hei Er ingen ekspert, men det rydder visst opp i alle mulige ting i kroppen som ikke er helt som det skal. De setter nåler på forskjellige steder ut i fra hvor man er i syklusen. Det gjør iallfall ingen skade, så det er verdt å prøve.
AnnMari79 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2008 Ha ha, jeg vet det er vanskelig å vente. Det tar lengre tid for noen også med akupunktur, men i det siste har jeg hørt om mange som har lykkes med denne metoden. Jeg ble anbefalt 1 gang pr uke inntill saken var i boks. Det er visst spesielt heldig om man kan ta en time akkurat rundt eggløsningen. Hun anbefalte ikke å sette nåler nå som jeg var gravid siden det er første gangen, men hvis det går galt, er jeg rett tilbake på benken... Lykke til!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer så mye!!! Jeg testet positivt idag! Og jeg er overbevist om at akupunkturen og refleksologien gjorde susen hos meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå