Serephina Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er så lei!!!!!! Humper rundt på krykker, alt tar sykt lang tid og i tillegg er det vondt. Blir liksom litt innestengt i eget hus. Tør ikke å kjøre bil i tilfelle det låser seg akkurat når jeg må bremse, tenk om et barn løp ut i veien, og nå som det er så glatt. Så må ha privatsjåfør til alt jeg skal. Har familie og venner som stiller opp, men følelsen av å ikke bare kunne stikke ut en tur selv er grusom. Hadde så mange planer om alt jeg skulle kose meg med før jul og gjøre klart til babyen kom. Har heldigvis vært litt forutseende om at kroppen kunne klikke helt så var ferdig med julegavene til 1 desember. Kroppen har jo stoppet opp i perioder, men kommet seg igjen etter et par dager. Men nå har jeg fått beskjed om og skjønt at det varer til fødselen. Men er utrolig glad for all fremgang da. For en uke siden lå jeg hjelpeløs i sengen. Klarte ikke engang å snu meg rund så jeg fikk byttet stilling.Så da måtte jeg rope, kom og snu meg. Mannen min er utrolig og hjelper til med alt han kan, men han er jo på jobben hele dagen. Hater å måtte "kommandere" han rundt. Jeg skulle lage masse god konfekt til jul, kose meg med å vaske og pynte, bake kaker og fryse til folk kom på visitt etter babyen kom, fortsatt mange skap og skuffer jeg skulle ha ryddet i. Men har måtte legge alt på hylla. Snufs. Men jeg vet at det kommer noe godt ut av dette, vår egen kjære lille baby:-) Termin 7 feb. Så jeg holder ut, men må syte litt innimellom.
Paulita Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Høres ikke ut som om du har det noe godt... føler virkelig med deg. Håper det bøir bedre når magen synker og hodet kommer lenger ned i bekkenet... det hjalp hos meg, selv om jeg ikke har hatt så ille bl... Lykke til, og prøv og ikke stress. Folk som kommer på besøk og forventer oppvartning kan umulig ha barn selv, eller vært gravide... og de forstår nok hvor sliten du er. Ikke vær redd for å prioritere deg selv nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå