Gå til innhold

har alle tatt juleferie fra novemberklubben?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

jeg er litt opptatt med juletingåtang, men rekker jo innom en gang i blandt her også!

så hva gjør dere andre for tiden?? jeg er snart ferdig med julegavene, og baker masse!

sara er blid og fornøyd, og begynner nok snart å gå, hun tar vanligvis et par skritt uten problemer, men nå merker jeg at det blir flere og flere skritt, huff, snart løper hun vell rundt overalt og faller og gjør bøll!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt innom her iblant jeg også, selv om det er julestri :) Håper det er nettopp det som er årsaken til at det er stille her, og ikke at novemberklubben er i ferd med å opphøre! Jeg trives jo så godt her ;P

 

Vi er også snart ferdig med julegavene, men så mye baking kan jeg ikke skryte på meg :) Jeg har vært syk noen dager nå, Helena har fått ettårsvaksinen sin og hatt feber i 2 dager, i tillegg til at storebror har hatt nattlige anfall med falsk krupp, så det har vært litt stritt på hjemmefronten, men nå ser ting ut til å gå rette veien igjen - heldigvis! Ellers går hun mer enn hun kryper for tiden og det er kjempestas :-) Hun er stolt og det er vi óg! Stort sett bare blid og fornøyd, men nattesøvnen har vi enda ikke fått helt styr på (men det snakker vi om en annen gang). Gleder meg masse, masse til julefeiring med ungene mine og mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, må faktisk innrømme at det er en stund siden eg har vært her inne no :S

Blir hektisk på denne tiden av året... Sjølv om eg er hjemmeværendes enda :)

er nesten i mål med julegavene, julevasken er nesten klar. Og alle dei 7 julekake-sortene er klare i kakeboksane :) + en delfiakake som vi skal kos oss med i dag når søskenbarnet på 8 mnd me fam. kommer på julebesøk :)

 

Brage er ikke beg å gå enda, han tar livet med ro... kryper rundt...og reiser seg opp innimellom ved å holde seg i sofaen.

Vi har allerede pynta juletredet(kunstig), og det har heldigvis ikke vært noe intresangt for han enda... derimot er katten ivrig da ;)

Ønsker dere alle ei riktig God Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vi er også innom og titter, men ikke så ofte nå lenger. skjer så mye nå i desember:-)

vi er helt i mål med jule gavene og kakene er bakt og noen har vi kost oss med...

henrik går rundt å smiler dagen lang. han velger mellom å krype og gå....

Begynner å komme någen små ord, men det med språk det kommer nok etter hvert tenker eg:-)

 

ønsker alle en fredfull jul og ett godt nyttår....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom her innimellom vi også, men nå har det vært veldig hektisk med handling av julegaver og lesing til eksamen. Men nå roer det seg heldigvis.

Mini her har stort sett vært syk de siste par månedene han stakkars, men nå håper jeg vi er ferdig for i år. Han har tatt sine 2 første skritt (selvsagt når mor ikke er tilstede....), og har begynt å klatre i skuffer og skap. Kan ikke snu oss vekk et sekund lenger nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...