xxxJulianexxx Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ønsker meg bokhyller til hele den ene stueveggen. Men jeg vet jo at jeg ikke får det. Vi har kjøpt oss ny bil til jul i år vi. Da får det jammen være nok;o) Dere da?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 At alt pensumet skal sitte spikret i hodet mitt, med masse imponerende tilleggsinformasjon og bred forståelse for hele pakka.
Zitro Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Nye stuagardiner som bare vil passe helt perfekt! Men etter flere ukers leting så vei jeg at det ikke finnes og samtidig så kjøper ikke vi voksne gaver til hverandre lenger så da kan jeg bare drømme viderer... :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Undertøy (men det kjøper ikke gubben tror jeg hehe) Eller Nintendo Wii
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Noen lottomillioner, men det forutsetter jo at jeg/noen BÅDE leverer inn kupong OG at det er vinnerrekka :oD Ønsker meg en nyoppusset yttergang med varmekabler så jeg slipper å trø i søle til stadighet... Men det blir jo heller ikke noe av. Så jeg gleder meg vilt til kompaktkameraet jeg og gubben skal kjøpe til hverandre i januar og som er det realistiske juleønsket mitt. Materialistisk som jeg er.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Akkurat nå så er det friske barn, frisk meg, energi og snø! Men jeg satser på at det kommer av seg selv og at jeg heller kan fokusere på gavene under treet som jeg tror inneholder en kjøkkenmaskin som jeg ønsker meg. Tenkte jeg skulle bli sånn mamma som baker store bolledeiger og da trenger jeg noe som elter godt!
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ønsker meg den nyeste boka til Cecelia Ahern. Og en kjole fra H&M som jeg bare eeeelsker! Og fred på jord.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Få bygget ferdig. Sofa Ps3 med buzz Og kan vel få noen lotto millioner her og
labine Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Det jeg ønsker meg mest til jul er fullstendig urealistisk...det er nemlig fred i hele verden og at alle er snille med hverandre. Men sånn bortsett fra det...hmmm....veit ikke...ny garderobe...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg og sambo har ett felles julegaveønske og det er en spire i magen, men må vente litt over en uke før vi finner ut av det da.. Og sånn pakke underjuletreet ønsker jeg meg ny mobiltelefon..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 ønsker at gangen og gjesterommet vårt skal bli malt, samt at taket blir beiset sånn lyst og at noen innreder soverommet vårt sånn som de gjør på tv:)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 hehe..har egentlig ingen ønsker, annet enn noen gode bøker og krølltanga som jeg kjøpte meg selv med gubbens kort her om dagen....den tok jeg i bruk med en gang ;-)
Vicky 83 Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Å bli gravid!! Sånn utenom det så trenger jeg masse klær.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 I år har jeg ikke kommet på noe særlig som jeg ønsker meg, noen bøker og cd'er og slikt. Men, jeg ønsker meg noe som jeg blir veldig glad for og som jeg ikke har kommet på at jeg ønsker meg... kanskje ikke så stor sjanse for at jeg får det... Sånn som da jeg var elve år og fikk cd spiller... Hadde ikke tenkt tanken en gang, men ble skikkelig skikkelig glad. Ellers så er jeg nok mer spent på hva snuppa får i år!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 undertøy kjoler som vanlig sko som vanlig og at spysjuka skal dra herfra!!! synes ikke jeg er så kravstor.. åh. glemte at jeg ønsker meg langrennski, men det vet jeg at jeg får. hehe
jente,jente, ? Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Nytt kamera Og det vet jeg at jeg får!!! Og de lottomillionene som er nevnt over her hadde jeg heller ikke sagt nei takk til..
Ranveig R Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 Eg og mannen ønskar oss wii, men trur neppe vi får. Men har spart litt, så kan kjøpe oss på eit seinare tidspunkt. Til meg personleg ønsker eg meg garn frå nøstebarn, det er heilt fantastisk å strikke med, og så ønsker eg meg ullundertøy. Førjulsønsket mitt er at vi blir friske i tide til å få handla mat og dei siste julepresangane før jul.
cherry coke Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 Ps3! Og en kjempefin 5o-talls radio. Ellers (i frae for å høres ut som en klisjè) ønsker jeg meg en fredelig jul sammen med familien, og det tror jeg jeg får!=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 Helt ærlig, fra bånn av mitt hjerte.. Jeg ønsker meg ingenting! Og hvis de på død og liv insisterer, så håper jeg de gir en gave til en veledig formål.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. desember 2008 #23 Skrevet 18. desember 2008 Langrennski og sko ( det får jeg) Nytt undertøy Penger til å handle klær på nyåret Svarte støvletter Ring på høyre ringefinger ( spørs da, han har hintet litt i fylla....)
xxxJulianexxx Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #24 Skrevet 18. desember 2008 Ååå langrennsski ønsker jeg meg også. Har ikke gått på ski på mange år.
Kakeåndsen Skrevet 18. desember 2008 #25 Skrevet 18. desember 2008 At venninna mi skal våkne fra koma. At min kjære får seg jobb her i fylket sånn at a) jeg slipper å måtte levere og hente i barnehagen hver eneste dag og dermed måtte jobbe på kvelden for å få gjort alt jeg skal/vil/må, vi kan flytte til hjemstedet vårt. Når det gjelder så ønsker jeg også at drømmehuset vårt skal bli til salgs. Sånn utenom det så ønsker jeg meg warm amber-serien fra Body Shop og en god pysj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå