Gå til innhold

Hva ønsker du deg mest til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg bokhyller til hele den ene stueveggen. Men jeg vet jo at jeg ikke får det. Vi har kjøpt oss ny bil til jul i år vi. Da får det jammen være nok;o)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

At alt pensumet skal sitte spikret i hodet mitt, med masse imponerende tilleggsinformasjon og bred forståelse for hele pakka.

Skrevet

Nye stuagardiner som bare vil passe helt perfekt! Men etter flere ukers leting så vei jeg at det ikke finnes og samtidig så kjøper ikke vi voksne gaver til hverandre lenger så da kan jeg bare drømme viderer... :-)

Skrevet

Undertøy (men det kjøper ikke gubben tror jeg hehe)

Eller Nintendo Wii

Skrevet

Noen lottomillioner, men det forutsetter jo at jeg/noen BÅDE leverer inn kupong OG at det er vinnerrekka :oD

Ønsker meg en nyoppusset yttergang med varmekabler så jeg slipper å trø i søle til stadighet... Men det blir jo heller ikke noe av.

Så jeg gleder meg vilt til kompaktkameraet jeg og gubben skal kjøpe til hverandre i januar og som er det realistiske juleønsket mitt. Materialistisk som jeg er.

Skrevet

Akkurat nå så er det friske barn, frisk meg, energi og snø!

Men jeg satser på at det kommer av seg selv og at jeg heller kan fokusere på gavene under treet som jeg tror inneholder en kjøkkenmaskin som jeg ønsker meg. Tenkte jeg skulle bli sånn mamma som baker store bolledeiger og da trenger jeg noe som elter godt!

Skrevet

Jeg ønsker meg den nyeste boka til Cecelia Ahern. Og en kjole fra H&M som jeg bare eeeelsker! :)

Og fred på jord.

Skrevet

Få bygget ferdig.

Sofa

Ps3 med buzz

Og kan vel få noen lotto millioner her og

Skrevet

Det jeg ønsker meg mest til jul er fullstendig urealistisk...det er nemlig fred i hele verden og at alle er snille med hverandre.

Men sånn bortsett fra det...hmmm....veit ikke...ny garderobe...

Skrevet

Jeg og sambo har ett felles julegaveønske og det er en spire i magen, men må vente litt over en uke før vi finner ut av det da..

Og sånn pakke underjuletreet ønsker jeg meg ny mobiltelefon..

Skrevet

ønsker at gangen og gjesterommet vårt skal bli malt, samt at taket blir beiset sånn lyst og at noen innreder soverommet vårt sånn som de gjør på tv:)

Skrevet

hehe..har egentlig ingen ønsker, annet enn noen gode bøker og krølltanga som jeg kjøpte meg selv med gubbens kort her om dagen....den tok jeg i bruk med en gang ;-)

Skrevet

Å bli gravid!!

Sånn utenom det så trenger jeg masse klær.

Skrevet

I år har jeg ikke kommet på noe særlig som jeg ønsker meg, noen bøker og cd'er og slikt. Men, jeg ønsker meg noe som jeg blir veldig glad for og som jeg ikke har kommet på at jeg ønsker meg... kanskje ikke så stor sjanse for at jeg får det... Sånn som da jeg var elve år og fikk cd spiller... Hadde ikke tenkt tanken en gang, men ble skikkelig skikkelig glad.

Ellers så er jeg nok mer spent på hva snuppa får i år!

Skrevet

undertøy

kjoler som vanlig

sko som vanlig

og at spysjuka skal dra herfra!!!

synes ikke jeg er så kravstor..

åh. glemte at jeg ønsker meg langrennski, men det vet jeg at jeg får. hehe

Skrevet

Nytt kamera :) Og det vet jeg at jeg får!!!

Og de lottomillionene som er nevnt over her hadde jeg heller ikke sagt nei takk til..

Skrevet

Eg og mannen ønskar oss wii, men trur neppe vi får. Men har spart litt, så kan kjøpe oss på eit seinare tidspunkt.

Til meg personleg ønsker eg meg garn frå nøstebarn, det er heilt fantastisk å strikke med, og så ønsker eg meg ullundertøy.

Førjulsønsket mitt er at vi blir friske i tide til å få handla mat og dei siste julepresangane før jul.

Skrevet

Ps3! Og en kjempefin 5o-talls radio.

Ellers (i frae for å høres ut som en klisjè) ønsker jeg meg en fredelig jul sammen med familien, og det tror jeg jeg får!=)

Skrevet

Helt ærlig, fra bånn av mitt hjerte.. Jeg ønsker meg ingenting! Og hvis de på død og liv insisterer, så håper jeg de gir en gave til en veledig formål.

Skrevet

Langrennski og sko ( det får jeg)

Nytt undertøy

Penger til å handle klær på nyåret

Svarte støvletter

Ring på høyre ringefinger ( spørs da, han har hintet litt i fylla....)

Skrevet

Ååå langrennsski ønsker jeg meg også. Har ikke gått på ski på mange år.

Skrevet

At venninna mi skal våkne fra koma.

At min kjære får seg jobb her i fylket sånn at a) jeg slipper å måtte levere og hente i barnehagen hver eneste dag og dermed måtte jobbe på kvelden for å få gjort alt jeg skal/vil/må, B) vi kan flytte til hjemstedet vårt. Når det gjelder B) så ønsker jeg også at drømmehuset vårt skal bli til salgs.

Sånn utenom det så ønsker jeg meg warm amber-serien fra Body Shop og en god pysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...