Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er dette noe nytt? Har hatt barn i kommunal barnehage i mange år, men aldri sett eller hørt at noen har gitt gaver til de ansatte.
miapia Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Tidligre år har jeg sett lite av det, men i år så jeg at de ansatte fikk mye :-)
Mom2Two Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Vi har gitt hvert år. Rett og slett fordi jeg synes de fortjener det:-)
Alba44 Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Dette varierer. Fra sted til sted, og så har det gjerne litt smitteeffekt på en avdeling =) Hilsen ped.leder.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Jeg vet om flere som gir gavene så diskre som mulig, så de som ikke kjøper noe ikke skal føle gavepresset.
Alba44 Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Vil legge til at det absolutt ikke er forventet.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Er jo enig i at det er en hyggelig påskjønnelse, men har aldri tenkt på det før jeg så alle debattene om det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå