Gå til innhold

Gaver til bhg-ansatte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe nytt? Har hatt barn i kommunal barnehage i mange år, men aldri sett eller hørt at noen har gitt gaver til de ansatte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligre år har jeg sett lite av det, men i år så jeg at de ansatte fikk mye :-)

Skrevet

Vi har gitt hvert år. Rett og slett fordi jeg synes de fortjener det:-)

Skrevet

Dette varierer.

Fra sted til sted, og så har det gjerne litt smitteeffekt på en avdeling =)

 

 

 

 

 

Hilsen ped.leder.

Skrevet

Jeg vet om flere som gir gavene så diskre som mulig, så de som ikke kjøper noe ikke skal føle gavepresset.

Skrevet

Vil legge til at det absolutt ikke er forventet.

Skrevet

Er jo enig i at det er en hyggelig påskjønnelse, men har aldri tenkt på det før jeg så alle debattene om det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...