Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som baker syv slag til jul? Hva baker dere?
___ Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Det blir nok litt mer enn syv slag om jeg teller med alt: Krumkaker, fattigmann, hjortetakk, berlinerkranser, goro, peanøttkaker, ristopper, Sarah Bernard, kokkosstenger, hjemmelaget marsipan, kringle, sjokoladekake, julekake og rundstykker.
line_n & sara Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 de tradisjonelle 7 slagene baker jeg ikke, men baker masse fordet! krumkaker, fruktkake og havreflarn må jeg bake, i år har det blitt serinakaker, pepperkakehus hvor jeg lagde litt pepperkakehjerter av overskuddsdeigen, også har jeg tatt litt av med en grunndeig som jeg fant oppskrift på i tine sitt julehefte, der har jeg brukt deigen til å kjevle ut hjerter, lagt de som en sandwich med syltetøy imellom, og hulla ut den øverste, slik at syltetøyet synes i hullet! blir veldig fint, og godt, har laga noen med vanlig bringebærsyltetøy, pluss en gele med kirsebær og cognac! i går lagde jeg daimcoocies også!
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Godt og vel syv tror jeg... Krumkaker berlinerkranser serinakaker min favoritt brune pinner pepperkaker tynnlefse tjukklefse Også litt konfekt og noen runde kaker i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå