Gå til innhold

plutselig "frisk"??? er det normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha kastet opp og vert ekstremt kvalm i en mnd.,har jeg siden i går ikke vert kvalm,ikke hadd ømme pupper lengre. slipper det bare så kjapt??

 

jeg er fremdeles utrolig slapp og uten energi,pga lite matinntak i hele des.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er helt normalt! nyt det...

 

kvalme og ubehag kan raskt forsvinne, men også raskt komme tilbake... ;)

Skrevet

hehe,ja,jeg tørr ikke tro at det er over nå nei. :) men så innmari godt!!!

Skrevet

jeg var dårlig i fra rundt uke 6/7...kastet opp,konstant uggen og kvalm o.l. Våknet en morgen,var vel ca. 12+3 og var i kjempefin form! som om det var noen som bare skrudde alt av :P Siden har formen egentlig vært veldig fin! :) er selvfølgelig dager som jeg kan kjenne kvalmen og uggenheta,men alt i alt så ble det bare borte over natta... Har heller ikke så mange andre "symptomer"... Helt normalt ;)

 

Er du langt på vei?

Skrevet

åh,godt å høre!! jeg er 9+2,så er jo komt litt kortere enn deg når det stoppet.. men trenger kanskje ikke bekymre meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...