OhBaby! Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 etter å ha kastet opp og vert ekstremt kvalm i en mnd.,har jeg siden i går ikke vert kvalm,ikke hadd ømme pupper lengre. slipper det bare så kjapt?? jeg er fremdeles utrolig slapp og uten energi,pga lite matinntak i hele des.
Maf og lillemann Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 ja, det er helt normalt! nyt det... kvalme og ubehag kan raskt forsvinne, men også raskt komme tilbake...
OhBaby! Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 hehe,ja,jeg tørr ikke tro at det er over nå nei. men så innmari godt!!!
Ayka 09+13+14 Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 jeg var dårlig i fra rundt uke 6/7...kastet opp,konstant uggen og kvalm o.l. Våknet en morgen,var vel ca. 12+3 og var i kjempefin form! som om det var noen som bare skrudde alt av Siden har formen egentlig vært veldig fin! er selvfølgelig dager som jeg kan kjenne kvalmen og uggenheta,men alt i alt så ble det bare borte over natta... Har heller ikke så mange andre "symptomer"... Helt normalt Er du langt på vei?
OhBaby! Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2008 åh,godt å høre!! jeg er 9+2,så er jo komt litt kortere enn deg når det stoppet.. men trenger kanskje ikke bekymre meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå