Cabe Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er bare to dager på overtid, men har følelsen av at babyen ALDRI kommer. Har hatt masse kynnere, mensmurringer og løs mage i flere uker allerede, så jeg er sliten av all spenningen. Hvordan går det med dere andre overtidsdamer?
Ragdoll Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 6 dager over her.. Føler virkeligheten er langt langt borte og det at ejg skal bli mor er liksom ingen realitet for meg lenger.. Er slitsomt å vente, selvom man venter på det beste i hele verden! Har gått tom for gjøremål og huset er endevendt og vasket på en gang for mye allerede Så jeg føler med deg! Har ikke annet enn kynnere og litt murringer av og til. Og så dette nedpresset.. Men skjer ikke så mye mer..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 To dager på meg og! :/
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 10 dager over nå. Idag renner bare tårene...alt er fælt og jeg klarer ikke forstå hvordan jeg skal holde ut til jeg blir igangsatt tideligst den 22. eller 23. (At fødselen starter av seg selv har jeg gitt helt opp) Det er vondt å gå, for babyen ligger å trykker på ett eller annet. Det er vondt når den rører på seg... Skikkelig deppa nå ja...
Ragdoll Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 hehe.. Jeg må bare le litt.. Jeg lå og grein hele morgenen etter at sambo var dratt på jobb.. Synes også dette er fælt.. Dagene går idet samme og ingenting skjer! :S igangsetting på meg tidligst den 26, og det er en hel uke til.. !!! En uke nå er lenge for meg
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 En uke er en hel jæ*** evighet!! Jeg har 5 dager igjen å de 5 dagene virker lengre unna enn termin gjorde da jeg var 5 uker på vei! Jeg ringt samboern min i sted å fikk han til å komme hjemover, så nå er han på tur. Uff, føler meg så sytete men vil gjerne ha han hjemme her blir litt bedre da. For da slipper jeg å sitte alene å bare tenke å grine. Godt å høre man ikke er alene ihvertfall! Er det ikke sprøtt å være så nedenfor? Har jo aldri vært så nært fødselen som nå, men allikevel har det aldri føltes så langt unna.
Ragdoll Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Tenk hvor nærmer vi egentlig er!! Men gud så langt borte likevel!! hehe.. Og noen kvinner har bare lengre svangerskap enn andre.. DAMN IT! Jeg har virkelig prøvd alt jeg.. Brystmassasje, varmepute på brystene, maulet kanel. Lagde meg rommegrøt med ekstra rømmeboks oppi, drikker anis te til den store gullmedaljen, kjørt humpete veier i bil, hatt sengevalsen, og gått opp og ned trappene i huset på 3 etasjer 12 ganger.. Alternative greier funker ikke.. Slimproppen gikk for en uke siden.. Og nå er jeg baaaaare negativ! Ingenting her er gøy! Snill sambo du har som kommer hjem til deg da <3 Vurderer å få min hjem også!! Hehe..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 4 dager over her, og føler heller ikke jeg kommer til å føde av meg selv.. Kjenner ingen verdens tegn. Ikke engang kynnere......
Cabe Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 Godt å vite at man ikke er alene. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så følelsesmessig ustabil og at den siste tiden skulle bli så tung. For det er jo sant som Ragdoll skriver: Vi er jo ekstremt nær målet. Lykke til alle sammen, håper babyene våre kommer i natt!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde heller ALDRI trodd jeg skulle bli så på tuppa. Er helt ute å kjøre følelsemessig om dagen. Jeg som alltid har tenkt om andre på overtid at det må man jo bare forvente. Skjønte liksom ikke helt hvor grusomt det faktisk er... Håper ingen av oss er innpå her i morgen, men ligger på sykehuset!
Ragdoll Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Trenger man nødvendigvis kjenne noe spesielt dagen før man føder? Kan det ikke bare plutselig begynne? Har ikke hatt noe særlig vondt noe sted i dag.. Så føder nok ikke i natt hvis det er meningen man skal få noen tegn før det begynner.. :S Men for alle del, jeg krysser da fingrene og alt jeg har for at alle her skal ligge på sykehuset i morgen
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Var noen som spurte om det i en tråd for en stund siden. Syns de fleste svarte da at det kom som lyn fra klar himmel. Bare noen få som sa de hadde vært dårlig i magen noen dager før, mistet slimproppen, vært ekstra trøtt/ekstra våken osv. Så det er DET håpet jeg klamrer meg til - at det kommer som lyn fra klar himmel. Kjenner ikke en plass at det er fødsel på gang her ihvertfall...
Maya_1 Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Ikke overtid per definisjon, men har passert termin nå. Har overhodet ingen feeling at noe er på gang, men etter hva jeg har hørt kommer det ganske brått på for noen. Kjenner jo at ting har tatt seg opp siste ukene, og at det nærmer seg, men ikke noe konkrete tegn. Hadde ikke hatt det travelt heller, hadde det ikke vært for at jeg veldig gjerne ikke vil hun skal bli født på julaften eller nærmeste dagene. Samtidig som jeg ville så gjerne være hjemme igjen til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå