enigma Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har termin i februar og sliter med hvilken bilstol vi skal velge. Hadde veldig lyst på izi sleep pga at en kan legge ned ryggen, men har hørt noen klage på at stolen er så tung. Hvordan fungerer stolen for dere som har den? Er dere fornøyd eller angrer dere? Jeg skal ikke ha basen(har ikke isofix) og skal heller ikke ha understellet- forsvinner størsteparten av fordelene da, eller vil dere fremdeles anbefalen setet? Takknemmlig for svar :-)
lilletrulte Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har det setet og er mega fornøyd. Det er tungt å bære, men jeg bruker et quinny understell så da blir det ikke så mye bæring, samt at jeg har basen som jeg bare klikker det på plass i bilen igjen. Er så praktisk når du skal en liten tur i butikken. De nye izi sleep setene bruker samme adapter som maxi cosi, så det er mange vogner du kan klikke det på. Babyen sitter veldig fint i det, og jeg har benyttet ligge funksjonen mange ganger. Hvis du ikke skal ha noen understell å klikke det på, tror jeg at jeg ville ha valgt maxi cosi istedenfor, for du får jo nesten ikke brukt ligge funksjonen så mye ellers, pluss at det er tungt å gå rundt å bære. Vil anbefale det på det varmeste når man skal bruke understell;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå