Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Kan man ta noen fag på universitetet eller noe til våren ? Vil gjerne studere men vil ikke vente så lenge til høsten..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Vet at du kunne det før, men er litt usikker på om det går. Ring til universitetet og spør:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Noen skoler tilbyr dette, og jeg tror universiteter tilbyr det i større grad enn høyskoler. Evt kan man ta endel fag som nettstudier, også med støtte fra lånekassen.
Antinissen Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Det er jo studieprogrammer som starter på vårsemesteret, så det burde ikke være noe problem. Ta kontakt med studiestedet du ønsker å studere ved, så får du et klart svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå