Gå til innhold

Dere som er på Ski storsenter med barnevogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det i de butikkene som er over to etasjer? Betaler dere nede, for så å gå ut av butikken, og opp og inn i samme butikk for å fortsette å handle? Eller hva gjør dere?

Jeg synes det er helt teit, at de ikke har lagd rullebånd, istedenfor rulletrapp..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det er på ski, men er det ikke vareheis i de butikkene? Det pleier å være det i sånne butiker over to plan sånn at de ansatte kan trille varer opp og ned. Det går fint an å bruke den, kanskje spørre først.

Skrevet

Jeg pleier å ta rulletrappen opp med vogna jeg :)

Skrevet

det er vel bare hm, gina og cubus som har over to plan? er det ikke? på hm er det hvertfall heis så der tar jeg den. gina skal jeg innrømme jeg ikke har hvert så mye på enda, siden jeg er gravid og ikke passer klærene der akkurat nå, og på cubus så pleier jeg å ta en etg om gangen:)

pleier gjerne å gå en runde i første, så en runde i andre og så en runde i tredje, ellers blir dte jo veldig mye opp og ned og frem og tilbake. så da betaler jeg heller to ganger om jeg skal på en annen avd i en anne etg også:)

Skrevet

På HM har de jo heis, så det er greit. På lindex osv betaler jeg i den etg jeg er i. Enkelt og greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...