Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har vært arbeidsledig noe som en måned nå, siden jeg gikk på høyskole men valgte å avslutte siden jeg ikke likte skolen i det hele tatt.. Så skal søke meg inn på universitetet til høsten, og jeg vet egentlig ikke hva jeg vil gjøre i framtiden, men jeg kunne godt tenkt meg å bli lærer!! Men har ikke lyst å gå på lærerhøyskolen.. Så vil jeg jobbe nå fram til sommeren, jeg har vært på noen jobbintervjuer men fikk ikke jobbene, så lurer jeg på om det er mulig å søke jobb i feks barnehage om man har 0 erfaringhet fra å jobbe i barnehage eller på en skole?? Tenkte jeg kunne få litt innsikt i arbeidslivet der, og evt finne ut hva jeg vil gjøre framover.. Jeg har bare fullført videregående skole..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Alt er mulig:) Du trenger ikke gå lærerhøyskolen for å bli lærer. Du kan ta fag på universitetet og ta pedagogikk i tillegg. Det er bare til å søke. Verste som skjer er jo at du får avslag. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå