Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Minsten er kjempesår på den ene siden av øyet og det ser ikke noe godt ut. Han har hatt øyekatarr siden søndag, ringte legen da og de sa det gikk like fort over med bare å vaske med rent vann. Det har vi gjort, men han har fått det på begge øynene og har det enda. Noe vi kan smøre på for å lindre det såre ?
alvis Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Jeg fikk beskjed om at hvis øyet blir rødt eller sårt skulle jeg ta kontakt igjen fordi da trengte han kanskje antibiotika. Syns du det er blitt værre? Er det vondt for ham? Er hele øyet rødt? Er pusset gult eller gønt?
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Det er gult og bløte "kaker" som kommer ut. Han er ikke rød på selve øyet, men ytterst i øyekroken og litt ved siden av øyet er det sårt. Det kan godt være fordi han har klødd seg der mens det har vært størknet gørr - og dermed skrapt seg opp. Helsesøster ba meg smøre på en mild salve, får prøve det.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Hvis dere har vaskety siden søndag uten bedring, hadde jeg helt klart skaffa øyedråper i morgen. Har nettopp hatt det selv, og ingenting annet hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå