Kaos_dama Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 tok helt feil av dagene jeg, så timen jeg trodde var i dag - nei den var i går. Ringte for å få ny time, men nå går de ut i juleferie. Vi ble enige om at jeg ringer fastlegen for å få ny kontroll der, men hvor nødvendig er det tror dere? Jeg er i uke 38 nå, stort sett frisk og uten plager.. Ville dere stresset med kontroll?
Maya_1 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Ville tatt en kontroll hos fastlegen, bare fått sjekket de vanlige tingene Hvis det er to uker siden sist, og to uker til neste som normalt...
Krissy78 Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ville ikke stresset. Jeg har ikke time igjen nå før 13. januar (termin 21.) og tror ikke det skal være noe stress. Kontakt fastlegen/sykehuset dersom det skjer noe som skulle bekymre deg, men ellers tror jeg ikke at hu har noen grunn til å stresse med det :-) Lykke til!!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Kommer litt ann på... Er det lenge siden forrige kontroll? Kan jo være greit å få sjekket blodtrykk og urin hvis det er en stund siden sist. Det er jo fort gjort med e kontroll, så tror nok jeg hadde ringt fastlegen ja
Kaos_dama Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Forrige kontroll var 1. desember... da var tingenes tilstand bra iallefall. Ser det an noen dager jeg tenker jeg, så kan jeg sikkert bare stikke innom med urinprøve og få målt blodtrykket neste uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå