Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er litt spent å se om pergoen har hatt noen effekt:)Skal få el-sprøyte som gjør at egget/ene løsner og jeg vil da få el innen 36 timer..håper jeg kan ta den i dag.det hadde passet utrolig bra tidsmessig hehe.. er litt nervøs også.. måtte bare få det ut:-))
mammaigjen!! Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Så spennende! Håper pergoen har gjort nytte for seg. Blir "jul med din glede" nå!! Har el i juleuka jeg også
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Da har jeg nettopp kommet fra gyn.Vi så et modent egg klar til avgang hehe.har nettopp satt el-sprøyten på meg selv,så nå er det hekkesesong i huset.gyn hadde stor tro på at dette ville gå.jeg er litt mer pessimist da men..det skal ivertfall ikke stå på sexen hehe. ikm nyttårsaften:-))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Oj - så spennende!!! Lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå