Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Skal til spesialisten i dag og få dom over karosseriet mitt. Etter å ha blitt gjennomstråla i tunnelgreia så har jeg vel håp om at det nå vil komme frem et eller anna.Kjenner at jeg er litt sånn sjælven.... Hvorfor vet jeg ikke. =) Atpåtil måtte vår herre gi et helsikkes vær i dag.Å jeg som hater ferger når vinden røsker...grøss... Men,butikktråling vil det bli,med den vonde tåa mi. =0) Å jeg har i år tenkt at vi voksne skulle kjøpe noe sammen i gave.men vet dere,han har ikke så lyst på nintedo wii han.... ;o) Trodde alle unger elska slikt jeg...Jaja,mor får finne på noe anna lurt hun da.Som kan glede oss store men også ungene,.(gir meg ikke med det første) Ha en findag da =)
Reveenka Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Skulle ønsket deg lykke til tidligere, men nå er det kanskje vel overstått? Fergetur er jeg glad jeg ikke trenger å ta i ruskevær.... tvi-tvi!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Åhhh.............rakk ikke å ønske deg lykke til, men håper det har gått bra med deg i dag!!! Fortell fortell!!! Krysser armer og bein!
Karomamma Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 En litt forsinka lykke-til-håper-det-gikk-bra-klem fra meg også!!! Håper du orket noen butikker også. Kjøp det du vil, du
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Thanks dere =) Joa,jeg er vel egentlig litt sånn "hva sjera" etter den legeturen... Han tok for seg kun bekken og hofte i går,og det ble sånn,eh? Ingenting feil på bekkenet.Store bein,men det skulle ikke være noe.Nehei,da så.Den var jo grei,eller? Så kom han til hofta.Satt å viste meg bildene,og jeg kan ikke si at jeg skjønte så mye av disse bildene...Men,den øverste biten,en spiss,av hoftebeinet er tatt bort da di oppererte meg.Den sitter i ryggen et sted. Så konklusjonen ble ingenting opperativt å gjøre da jeg er for tynn og for at muskelfestene satt der.Men han ville pælme i meg noe sprøytegreier!!! Den skulle settes i hofta....!!! Da jeg spurte om dette var vondt,svara han fort,du får bedøvelse....JOHOOO,denne kjærringa hun nekta hun.For etter det han sa ble det noen dager hvor jeg kjente div.Å er det ikke Jul snart da?? Jeg skal tilbake i Januar å få innsprøyta noe gørr som vistnok er betennelsesdempende og skal gi mindre smerter. Å ikke husker jeg hva det var eller noe.Han ga meg en følelse av at di ikke tar meg alvorlig!:Men at denne gørra di vil gi meg skal gies da jeg allerede er over den datoen di garanterte meg behandling.. Så i dag sitter jeg her med tanker om at det er ingen vits å gå til legen lengre. Ikke kan jeg jobbe,for det greier jeg ikke.Ikke kan jeg ditt og datt.Jeg er uten inntekter,så staten har spart mange kroner på meg.Men det jeg kan,det er å fremdeles stå på for ungene,og håpe jeg holder frem til di to like har egne leiligheter og hjelp rundt seg.Amen! Så det er bare å leve med smertene fra ryggen som kommer av slitasje,og håpe smertene i hofta blir bedre etter stikka. Ble langt dette,men F A N altså,jeg ser for meg nok en lang prosess for å få hjelp før jeg stuper! Det måtte ut bare....sorry meg... Å litt gode nyheter =))))) Mor sjæl har gjort det.Hun kjøpte wiiiiiiii =))) til ungene...kremt... ;o) Å mario spill i tillegg.Så tanken er nå at den ene av jentene skal få brukt litt bevegleser og div.Hun er begynt å bli stiv i ledda,og trenger å røre seg.Så dette var en himla god undskyldning dere ;o) Pakka den inn og skreiv på oss alle sammen jeg.Tenk at i disse rike tider,så har di aldri spilt spill di to..Men dette tror jeg di vil greie.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Huff, ikke greit når helsa svikter:-( men de må da ta deg på alvor ! Ikke for å blande meg, men hvorfor har du ikke krav på økonomisk støtte, rehabiliteringsstøndad eller noen sånt? :-D Wii er artig !!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Nei,for tiden så føler jeg meg udugelig.Hadde jo et håp om at noe kunne gjøres.Om så bittelitte grann... Jeg gikk på attføring for mange år siden.Yrkesretta.Da jobba jeg på kontor.Men så ble jeg en altmulig mann som satte opp og tok ned kjøkkeninnredninger og diverse.Å da jeg kolapsa å ikke greide mer,da tok di attføringa fra meg. Derfor har jeg ikke søkt eller krevd en dritt.Har jobba som vikar i komunen,men greide ikke det heller i lengda.Med mine to som krever mye og som må være under tilsyn 24/7 så greier jeg ikke også en jobb i tillegg.Men håpet var å kunne bli fiksa på,så jeg kanskje kunne greie om så 30% et eller anna sted.Jeg har altså vært hjemme med unger i 20år med avbrekk da jeg forsøkte jobbe meg opp til div.Helsa svikta da jeg gikk i 4kl på barneskolen,så jeg har aldri vært brukelig til noe egentlig. wiiiii er garantert topp ;o) Jeg gleder meg til Mario!!!! Å boksekamp ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå